گروپ هکری: قوماندان قوای مسلح اوکراین مجروح شده است

CC BY-SA 4.0 / Official website of the President of Ukraine / Зустріч Президента України і Прем’єр-міністра Великої Британії в Києві (cropped, resized)Министр иностранных дел Украины Дмитрий Кулеба и главнокомандующий ВС Украины Валерий Залужный на встрече президента Украины и премьер-министра Великобритании в расширенном составе (19 ноября 2022). Киев
Министр иностранных дел Украины Дмитрий Кулеба и главнокомандующий ВС Украины Валерий Залужный на встрече президента Украины и премьер-министра Великобритании в расширенном составе (19 ноября 2022). Киев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2023
عضو شوید
گروپ هکری "جوکر د ان ار" اعلام کرد که زالوژنی قوماندان عمومی قوای مسلح اوکراین شدید مجروح شده است.
به گزارش اسپوتنیک، گروه هکری "جوکر د ان ار" به نقل از منابع خود در بین نظامیان اوکراینی اعلام کرد که والری زالوژنی فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور در نتیجه حمله راکتی به قوماندان قوای مسلح اوکراین در اوایل ماه می به شدت مجروح شده و ممکن است از سمت خود استعفا بدهد.
زالوژنی از چندی پیش و گس از برخی حملات صورت گرفته توسط نظامیان فدراسیون روسیه به برخی مراکز نامی در اوکراین، در انظار عمومی حضور نداشته است. یک منبع در گفتگو به اسپوتنیک اخبار در خصوص اینکه زالوژنی چند عمل جراحی سخت را پشت سر گذاشته است، را تایید کرد. منابع این فرد تصریح کردند وضعیت صحی زالوژنی به وی ان اجازه را نمی دهد که در سمت خود باقی بماند.
نبنزیا: سرویس های خارجی برای داعش در افغانستان جنگ افزار تهیه می کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2023
نبنزیا: هدف اصلی غرب در اوکراین شکست روسیه است
سخنگوی این گروه هکری اذعان کرد: "اخبار در خصوص وضعیت بدن وی در اوکراین به دستور مسئولان منتشر نمی شوند تا روحیه جنگی که هم اینک میز بواسطه از دست دادن آرتیوموفسک خسارت دیده، بیشتر ضربه نخورد. من در این خصوص اخبار جدی در اختیار دارم".
گروه "جوکر د ان ار" از چندین منبع اخبار محرمانه مقامات سیاسی و نظامی اوکراین را که بواسطه ماموران این کشور بدست آمده، منتشر می نماید. رسانه های اوکراین و غرب به دفعات اعتبار اخبار منتشر شده توسط ایشان را تائید نموده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала