نگرانی امریکا از پیوندهای رو به رشد روسیه و ایران

© Photo / The Ministry of Defence of the Russian FederationГосударственные флаги России и Ирана на переговорах
Государственные флаги России и Ирана на переговорах - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2023
عضو شوید
نویسندگان یک روزنامه ای امریکایی با ابراز نگرانی از مستحکم تر شدن پیوندهای روسیه و ایران نوشته است، که ایالات متحده امریکا باید در برابر تقویت اتحاد روسیه و ایران اقدام کند.
به گزارش اسپوتنیک، ستون نویس های 19FortyFive نوشته اند، که ایالات متحده باید نگران پیوندهای رو به رشد روسیه و ایران باشد.
جیمز فیلیپس و پیتر بروکس ستون‌نویس‌های این روزنامه می‌گویند: "واشنگتن و کشورهای همفکر باید فوراً گام‌هایی برای تضعیف و مقابله با محور ضد امریکایی روسیه و ایران بردارند، پیش از اینکه آسیب‌های بیشتری به منافع ملی امریکا وارد شود".
Участники четырехсторонней встречи министров иностранных дел Российской Федерации, Турции, Ирана и Сирии в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2023
روشنگری درباره ای دیدار وزیران خارجه روسیه، سوریه، ترکیه و ایران در مسکو
به گفته نویسندگان، مسکو و تهران در حال تقویت همکاری های نظامی، سیاست خارجی و اقتصادی دوجانبه هستند.
به گفته روزنامه نگاران، "این کار منافع ایالات متحده در اروپا، اوراسیا و خاورمیانه را تضعیف می کند".
همانطور که در مطالب ذکر شده است، ایران قصد دارد نسل چهارم جنگنده های سوخو-35 و دیگر تجهیزات را از روسیه خریداری کند. افزون بر این، این روزنامه می نویسد، این نگرانی وجود دارد که کرملین نیز به نوبه خود بتواند به شریک خود در برنامه هسته ای و همچنین در موضوع موشک های دوربرد کمک کند.
کارشناسان گفتند، که دولت بایدن در مهار "ائتلاف گسترده خطرناک" شکست خورده است. در نتیجه، متحدان ایالات متحده در معرض "تهدید فزاینده" قرار دارند.
یادآوری می کنیم، که پیش از این شهریار حیدری، یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران، در میانه ای ماه جنوری گفت، که تهران بیدرنگ پس از 21 مارچ، جنگنده‌های روسی سوخو-35 را دریافت خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала