امریکا بیشرمانه در انتخابات ترکیه مداخله می کند

© Depositphotos.com / SeregalsvСобор Святой Софии в Стамбуле
Собор Святой Софии в Стамбуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2023
عضو شوید
وزیر خارجه ترکیه اظهار داشت که امریکا در انتخابات کشور شان مداخله می کند.
به گزارش اسپوتنیک، سلیمان سایلو وزیر داخله ترکیه اظهار داشت که ایالات متحده امریکا در امور انتخابات کشورش مداخله می کند.
وزیر داخله ترکیه قبلاً اظهار داشت که ایالات متحده تلاش دارد و سعی می کند دولت ترووریستی را سرحد کشورش ایجاد نماید. بعد از حمله تروریستی در استامبول سال گذشته، او العام کرد که انکارا تسلیت واشنگتن را نپذیرفت. در جریان ملاقات با جوانان وی گفت که امریکا هویت خود را سراسر جهان از دست میدهد و اروپا طبق حکم وی عمل می نماید. وزیر داخله ترکیه همچنان واشنگتن را به تلاش مداخله در انتخابات محکوم کرد.
Участники четырехсторонней встречи министров иностранных дел Российской Федерации, Турции, Ирана и Сирии в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2023
روشنگری درباره ای دیدار وزیران خارجه روسیه، سوریه، ترکیه و ایران در مسکو
وزیر داخله ترکیه حین سخنرانی با سی ان ان ترکیه گفت که امریکا در انتخابات ما مداخله می کند و این را همه میدانند که حتی رئیس جمهور امریکا در مداخلات دست دارد.
محرم اینجه، رهبر حزب مملکت، سه روز قبل از انتخابات انصراف خود را از نامزدی اعلام کرد، اکنون سه سیاستمدار برای ریاست جمهوری رقابت خواهند کرد: رئیس جمهور فعلی طیب اردوغان، هفت نامزد حزب مخالف، کمال قلیچداراوغلو و نامزد ائتلاف آتا، سینان اوگا می باشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала