رئیس اطلاعات اوکراین وعده کشتن روس ها در سراسر جهان را داد

CC BY 4.0 / The Presidential Office of Ukraine / Kyrylo Budanov (cropped)Начальник Главного управления разведки Министерства обороны Украины Кирилл Буданов
Начальник Главного управления разведки Министерства обороны Украины Кирилл Буданов  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2023
عضو شوید
رئیس اداره اطلاعات اصلی اوکراین، از آمادگی کیف برای کشتن روس‌ها در سراسر جهان خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، کریل بودانوف، رئیس بخش اطلاعات وزارت دفاع اوکراین در مصاحبه ای با یاهو نیوز گفت، که کیف به حملات روس ها در سراسر جهان ادامه خواهد داد.
بنابراین رئیس بخش اطلاعات وزارت دفاع اوکراین به بیانیه روزنامه نگار پرتال پاسخ داد، که سرویس های اطلاعاتی امریکا مقام های کیف را در یورش تروریستی که در آن دختر نویسنده و فیلسوف روسی الکساندر دوگین، داریا درگذشت، به رسمیت شناختند.
Журналистка, политолог Дарья Платонова (Дугина) в студии радио Sputnik - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2022
امریکا: مقام های اوکراینی در ترور داریا دوگینا شریک هستند
بودانوف وعده داد: "همه ای آنچه در اینباره اظهار خواهم کرد این است که ما روس ها را در هر کجای جهان تا پیروزی کامل اوکراین می کشیم و خواهیم کشت".
یادآوری می کنیم، که داریا دوگینا، دانشمند علوم سیاسی در شامگاه 20 اگوست 2022 در انفجار خودرو در بزرگراه موژایسک در منطقه اودینتسوو در منطقه مسکو درگذشت. نیروی اطلاعات روسیه گفت، که سرویس های ویژه اوکراینی پشت این قتل بودند، عامل این قتل یک شهروند اوکراینی ناتالیا ووک بود.
پیش از این، الکساندر باشکین، یکی از اعضای کمیته قانون اساسی شورای فدراسیون، در مصاحبه با اسپوتنیک تاکید کرده بود، که حملات رژیم کی یف به دوگین و دیگر شخصیت های مشهور به همه ای جهان تایید می کند که روسیه در حال مبارزه با رژیم تروریستی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала