مدودف: روسیه نیازی به روابط دیپلماتیک با پولند ندارد

© AP Photo / Alik KepliczНациональный флаг Польши на одном из зданий в Варшаве
Национальный флаг Польши на одном из зданий в Варшаве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2023
عضو شوید
مدودف می‌گوید پولند نباید برای روسیه وجود داشته باشد در حالی که روسوفاس (با هر چیزی روسی، با خود روس ها دشمن است) ها در آنجا قدرت دارند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه در حساب توییتر انگلیسی زبان خود نوشت: پولند نباید برای فدراسیون روسیه وجود داشته باشد تا زمانی که روس هراس ها در قدرت باشند و اوکراین پر از اجیران پولندی است.
مدودف به انگلیسی نوشت: من دلیلی برای حفظ روابط دیپلماتیک با پولند نمی بینم. این دولت نباید برای ما وجود داشته باشد تا زمانی که روس هراس ها در قدرت باشند و اوکراین پر از اجیران پولندی است که باید بی رحمانه مانند موش های متعفن نابود شوند.
این سیاستمدار روسی نسخه پولندی این متن را نیز منتشر کرد.
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2023
زاخارووا: جهان چند قطبی به توسعه دموکراسی واقعی کمک خواهد کرد
روز شنبه در ورشو، مقامات محلی و پولیس به یک مکتب وابسته به سفارت روسیه حمله کردند و دروازه آن را شکستند. آندری اورداش، مشاور و فرستاده سفارت روسیه در پولند به ریانووستی گفت به کارکنان مکتب گفته شده است که باید قبل از ساعت 6 بعد از ظهر (هشت و نیم بعد از ظهر به وقت کابل) ساختمان را ترک کنند. وزارت امور خارجه روسیه گفت که "چنین اقدام گستاخانه" ورشو "بدون واکنش سخت و عواقب ما برای مقامات پولند و منافع پولند در روسیه باقی نخواهد ماند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала