زاخارووا: جهان چند قطبی به توسعه دموکراسی واقعی کمک خواهد کرد

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2023
عضو شوید
تشکیل یک چندقطبی مبتنی بر حاکمیت همه مردم جهان به توسعه یک جامعه دموکراتیک که عاری از مداخله در امور داخلی سایر کشورها باشد کمک خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه روز شنبه در کنفرانس جهانی آنلاین چندقطبی اعلام کرد که تشکیل یک چندقطبی مبتنی بر حاکمیت همه مردم جهان به توسعه یک جامعه دموکراتیک که عاری از مداخله در امور داخلی سایر کشورها باشد کمک خواهد کرد.
وی گفت: "یک جهان چند قطبی مبتنی بر حاکمیت واقعی مردم و تنوع تمدنی نه تنها به حل و فصل، حل و فصل منازعات سیاسی، نه تنها به ایجاد نظم عادلانه برای تک تک شرکت‌کنندگان در ارتباطات بین‌المللی، نه تنها به مقابله با تلاش‌ها برای ایجاد دیکته و دیکته کمک می‌کند. هژمونی، بلکه برای ایجاد یک جامعه واقعاً دموکراتیک، عاری از مداخله در امور داخلی سایر دولت ها، هم از نظر سیاسی و هم از نظر ایدئولوژیک."
زاخارووا در طول گزارش خود از همه شرکت کنندگان در کنفرانس چندقطبی خواست تا از این واقعیت پیش بروند که چنین رویدادهایی مانند امروز "یک کارکرد هم افزایی مهم در ایجاد یک سیستم چند قطبی روابط بین الملل انجام می دهند."
Здание Министерства иностранных дел РФ в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2023
وزارت خارجه روسیه: کنفرانس جهانی چند قطبی از برابری حاکمیت کشورها حمایت خواهد کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала