واکنش ماسک در مورد ضد حمله اوکراین

© AP Photo / Benjamin FanjoyГенеральный директор Tesla и основатель SpaceX бизнесмен Илон Маск
Генеральный директор Tesla и основатель SpaceX бизнесмен Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2023
عضو شوید
ماسک مقاله پولیتیکو را معنادار درباره آمادگی آمریکا برای عواقب شکست نیروهای مسلح اوکراین خواند.
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک، میلیاردر امریکایی، مقاله پولیتیکو مبنی بر اینکه ایالات متحده برای عواقب تهاجم ناموفق اوکراین آماده می شود را "معنادار" خواند.
در این مقاله آمده است که دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا، نگران است که حمله متقابل اوکراین، در صورت شکست، منجر به انتقاد از رئیس دولت در داخل و خارج از کشور شود.
علاوه بر این، کاخ سفید نگران است که شکست‌های احتمالی در جریان حمله متقابل می‌تواند منجر به نارضایتی نه تنها در داخل کشور، بلکه از سوی همکاران خارجی شود.
تانک «جدید» «ابرامس» امریکایی یا تانک مرگبار «ارماتا»: کی پیروز خواهد شد؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2023
تانک های "تی-14 آرماتا" در منطقه عملیات نظامی ویژه مورد استفاده قرار گرفتند
دیوید ساکس، یک تاجر امریکایی و دوست ماسک در توییتر خود به این مقاله اشاره کرد، در ایالات متحده تا همین اواخر "آنها اطمینان می دادند که پیروزی (کیف) تضمین شده است" و اکنون "دولت نگران شکست است."
دنیس شمیحال، نخست وزیر اوکراین در اوایل اپریل گفت که حمله متقابل اوکراین ممکن است در تابستان آغاز شود. او بعداً گفت که "به زودی" آغاز خواهد شد. رسانه های امریکایی گزارش دادند که حمله اوکراین ظاهرا برای 30 اپریل برنامه ریزی شده بود. کارشناسانی که با ریانووستی مصاحبه کردند، خاطرنشان کردند که نمی توان اظهارات متناقض کیف و واشنگتن را باور کرد: این می تواند بخشی از یک کمپین اطلاعات نادرست باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала