تانک های "تی-14 آرماتا" در منطقه عملیات نظامی ویژه مورد استفاده قرار گرفتند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر تانک «جدید» «ابرامس» امریکایی یا تانک مرگبار «ارماتا»: کی پیروز خواهد شد؟
تانک «جدید» «ابرامس» امریکایی یا تانک مرگبار «ارماتا»: کی پیروز خواهد شد؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2023
عضو شوید
نیروهای مسلح روسیه شروع به استفاده از تانک های "تی-14 آرماتا" برای شلیک به مواضع نیروهای مسلح اوکراین در منطقه NVO کردند.
به گزارش اسپوتنیک، نیروهای مسلح روسیه استفاده از جدیدترین تانک های تی-14 آرماتا را برای شلیک به مواضع اوکراینی آغاز کرده اند.
یک منبع آگاه در این خصوص به ریانووستی گفت: "نیروهای روسی شروع به استفاده از جدیدترین تانک های "آرماتا" برای شلیک به مواضع اوکراینی کرده اند. آنها هنوز در عملیات حمله مستقیم شرکت نکرده اند."
این منبع افزود که از پایان سال گذشته، خدمه T-14 "آرماتا" در میدان های آموزشی در یکی از جمهوری های مردمی دونباس هماهنگی های جنگی را انجام داده اند.
Танк во время военных учений Dragon-17 в Польше - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2023
اوضاع حاد مرزهای پولند در پس زمینه بحران اوکراین
قابل ذکر است تانک "آرماتا" برای اولین بار در شرایط جنگی در سوریه آزمایش شد.
تانک "تی-14 آرماتا" در اداره طراحی ماشین آلات حمل و نقل اورال (اورالواگونزاود) توسعه یافته است. ویژگی آن این است که برج بدون انسان و سه عضو خدمه در یک کپسول زرهی جدا شده در قسمت پیشرو بدنه قرار دارند.
تسلیحات اصلی این وسیله نقلیه یک تفنگ صاف 125 میلی متری 2A82-1M با قابلیت استفاده از موشک های هدایت شونده جدید با برد هشت کیلومتر است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала