اوضاع حاد مرزهای پولند در پس زمینه بحران اوکراین

© AP Photo / Polish Armed Forces General CommandТанк во время военных учений Dragon-17 в Польше
Танк во время военных учений Dragon-17 в Польше - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2023
عضو شوید
سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه از تقویت احساسات ضد آلمانی در پولند خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ناریشکین، مدیر سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه، SVR ، گزارش می دهد که احساسات ضد آلمانی در ورشو تشدید می شود، "سؤ ظن" نسبت به جمهوری فدرال در برنامه ریزی نظامی پولند منعکس شده است.
دفتر مطبوعاتی SVR می گوید: "همراه با آرزوهای تهاجمی نسبت به مناطق غربی اوکراین، احساسات ضد آلمانی و ترس در مورد ادعاهای احتمالی رونشیستی برلین در رابطه با سرزمین های آلمان سابق که پس از جنگ جهانی دوم به پولند واگذار شده بود، در ورشو تشدید می شود. "مشکوک بودن" نسبت به آلماندر حال حاضر در برنامه ریزی نظامی پولند منعکس شده است. "
در این پیام آمده است که: "در واقع، پولند امروزی در حال تبدیل شدن به ایالت زمان جی پیلسودسکی است، زمانی که ورشو با همه همسایگان خود درگیر بود و آرزوی گسترش سرزمینی داشت. دقیقاً چنین پولندی بود که دبلیو چرچیل در آستانه جنگ جهانی دوم بود و به درستی "کفتار اروپا" خوانده می شود.
ناریشکین، مدیر سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه گفت که بر اساس اطلاعات دریافتی توسط سرویس اطلاعات خارجی، موضوع بازتوزیع ژئوپلیتیکی، از جمله بازنگری در مرزهای دولتی، در شرایط بحران اوکراین برای رهبری پولند در حال حادتر شدن است."
در این اعلامیه امده است که در پایان ماه مارچ ، ستاد کل نیروهای مسلح پولند تمرینات داگلیزیا را برای انجام اقدامات در صورت حمله نظامی از جهت غربی سازماندهی کرد. حمله آماده است تا شهر شچسین و بندر دریایی آن و همچنین فرودگاه شچسین-گلینیو را تصرف کند.
بیرق پولند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.01.2023
پولند از آلمان غرامت جنگی می خواهد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала