کوریای جنوبی محدودیت های بیشتر صادراتی بر روسیه و بلاروس وضع می کند

 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2023
عضو شوید
کوریای جنوبی محدودیت های صادرات کالا به روسیه و بلاروس را به 798 قلم افزایش خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت تجارت، صنعت و انرژی کوریای جنوبی اعلام کرد، فهرست کالاهایی را که بدون مجوز ویژه به روسیه و بلاروس ارسال می‌شوند، گسترش خواهد داد.
در این بیانیه آمده است: از 28 آپریل، تقویت کنترل صادرات بر صادرات به روسیه و بلاروس به طور کامل اجرا می شود که بر اساس آن فهرست کالاهای دارای محدودیت صادراتی از 57 به 798 جایگاه افزایش می یابد.
این لیست با 741 مورد شامل تجهیزات صنعتی و ساختمانی، محصولات فولادی و کیمیایی، خودرو، قطعات خودروهای بالای 50000 دالر، هادی ها و کامپیوترهای کوانتومی و قطعات آنها تکمیل شد.
در 24 مارچ 2022، سئول کنترل بر صادرات به روسیه فهرستی از 57 دسته کالاها و فناوری های غیراستراتژیک را معرفی کرد که مشابه آن چیزی است که توسط ایالات متحده اتخاذ شده است. شرکت های کوریای جنوبی باید مجوز ارسال کالاهای مربوطه به روسیه را از دولت خود دریافت کنند.
لیست اصلی شامل محصولاتی مانند ریزپردازنده ها و میکروکنترلرها، ابزارهای مختلف مانند فرکانس متر، طیف سنج جرمی، تجهیزات تولید، آزمایش و تأیید نیمه هادی ها، سیلیکون پلی کریستالی (مواد سلول های خورشیدی)، تجهیزات مختلف برای ایجاد ماسک، فیلترها، مقاوم، نرم افزار مورد نیاز برای توسعه و تولید ترانزیستورها و تجهیزات الکترونیکی میاشد.
صادرات رایانه‌هایی که در دمای بالا کار می‌کنند و رایانه‌های بسیار کاربردی (سیستم‌های محاسباتی موازی)، و همچنین رایانه‌های ترکیبی، تجهیزات مرتبط با رایانه و قطعات الکترونیکی، تجهیزات برای بهبود سیگنال و تصویر، سیستم‌های عامل بلادرنگ (RTOS)، برنامه‌های تولید خودکار کد اولیه، نرم‌افزار و فناوری‌های مورد نیاز برای ایجاد رایانه‌ها یا تجهیزات برای پردازش و مدیریت جریان داده‌های عظیم، تجهیزات ارتباطی و انتقال داده و غیره محدود شده است.
Флаги стран-участниц саммита G8 напротив Константиновского дворца под Санкт-Петербургом  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2023
گروه هفت در حال مطالعه ممنوعیت صادرات تقریباً همه کالاها به روسیه هستند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала