گروه هفت در حال مطالعه ممنوعیت صادرات تقریباً همه کالاها به روسیه هستند

© Sputnik / Sergey KompanichenkoФлаги стран-участниц саммита G8 напротив Константиновского дворца под Санкт-Петербургом
Флаги стран-участниц саммита G8 напротив Константиновского дворца под Санкт-Петербургом  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2023
عضو شوید
کیودو به نقل از منابعی در دولت جاپان گزارش داد که کشورهای گروه 7 در حال بررسی اعمال ممنوعیت برای صادرات تقریباً همه کالاها به روسیه هستند.
به گزارش اسپوتنیک، اوایل امروز جمعه، یاسوتوشی نیشیمورا، وزیر اقتصاد جاپان از پاسخ به سوالی در خصوص ممنوعیت کامل صادرات به روسیه که گفته می‌شود پیش از اجلاس سران گروه هفت در ماه می در هیروشیما درباره آن بحث می‌شود، خودداری کرد. وی اشاره کرد که "این موضوع به مذاکرات دیپلماتیک مربوط می شود".
Russian Omsk Oil Refinery - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2023
گروه 7 در مورد سقف قیمت محصولات نفتی روسیه بر 100 و 45 دالر توافق کردند
خبرگزاری بلومبرگ پیشتر گزارش داده بود که تعدادی از متحدین اوکراین از جمله ایالات متحده در حال بررسی اعمال ممنوعیت تقریباً تمام صادرات به روسیه هستند.
طبق اطلاعات این خبرگزاری، ایده عبارت از روی آوردن به رژیم تحریم در شرایط صورت می گیرد که همه صادرات به طور پیش‌فرض ممنوع است و فهرستی از استثنائات مجاز برای واردات تشکیل می‌شود. در همان زمان،بلومبرگ خاطرنشان کرد که نمایندگان گروه هفت در حال بحث در مورد این ایده هستند، این پیشنهاد هنوز در حال بررسی است و ممکن است تغییر کند. اگر رهبران گروه 7 از این ابتکار در اجلاس حمایت کنند، کشورهای شرکت کننده در رژیم تحریم های جدید باید تعیین کنند که چه چیزی برای صادرات به روسیه مجاز است. این نشریه نوشت لیست های معافیت "به احتمال زیاد" شامل داروها و محصولات زراعتی می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала