پسکوف شایعات پوتین دوگانه را رد کرد

© Photo host agency /  مراجعه به بانک تصاویر پسکوف: هیچ گونه تلاش برای میانجیگری میان روسیه و ترکیه به نتیجه نخواهد رسید
پسکوف: هیچ گونه تلاش برای میانجیگری میان روسیه و ترکیه به نتیجه نخواهد رسید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2023
عضو شوید
پسکوف گفت که پوتین همیشه فعال بوده و هست و هرگز در هیچ پناهگاهی پنهان نشده است.
به گزارش اسپوتنیک، پسکوف سخنگوی مطبوعاتی کرملین گفت: اظهارات در مورد پوتین دوگانه دروغ است، رئیس جمهور شخص فعال بوده و هست، هرگز در هیچ پناهگاهی مخفی نشده است.
پسکوف افزود: سلامتی پوتین طوری است که دل تان می خواهد آن را برای خودتان آرزو کنید.
Президент РФ Владимир Путин на заседании Государственного Совета по вопросам реализации молодёжной политики в современных условиях - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2023
بازدید پوتین از قرارگاه نیروهای گروه "دنپر" و گارد ملی وستوک در لوگانسک + ویدیو
سخنگوی کرملین خاطرنشان کرد: شنیده ایم که پوتین دوگانه های زیادی دارد که به جایش کار می کنند و خودش در پناهگاه نشسته است. یک دروغ دیگر. شما رئیس جمهور ما را می بینید. او در واقع بسیار فعال بوده و هست. کسانی که از نزدیک با او کار می کنند، به سختی می توانند مانند او فعالیت کنند. فقط به انرژی او می شود حسادت کرد. خدا را شکر او کاملاً صحت دارد که برای خودما آرزو کنیم. او در هیچ پناهگاهی ننشسته است. این همه دروغ است.
او افزود که مردم فعلاً در دنیایی زندگی می کنند که اطلاعات آن بسیار سریع منتشر می شود. و اگر به گفته او درباره آنچه که "با رئیستان، رئیس جمهور" در حال رخ دادن است به موقع اظهار نظر نکنید، "دیگران می توانند این نظر را بیان کنند".
پسکوف گفت: به هر صورت، پناهگاه وجود دارد - این مرکز هماهنگی و تحلیلی دولت، کاخ سفید است. این یک فضای فوق‌العاده با تکنالوژی پیشرفته است که در آن دولت هر اتفاقی را که در کشور ما می‌افتد را در زمان واقعی می‌بیند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала