بازدید پوتین از قرارگاه نیروهای گروه "دنپر" و گارد ملی وستوک در لوگانسک + ویدیو

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на заседании Государственного Совета по вопросам реализации молодёжной политики в современных условиях
Президент РФ Владимир Путин на заседании Государственного Совета по вопросам реализации молодёжной политики в современных условиях - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2023
عضو شوید
پوتین از قرارگاه نیروهای گروه "دنپر" در جهت خرسون بازدید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گزارش های دگر جنرال تپلینسکی، فرمانده نیروی هوائی، دگر جنرال ماکارویچ، فرمانده گروه و دیگر رهبران نظامی را شنید.
گفته میشود ولادیمیر پوتین در این دیدار از قرارگاه "دنیپر" از سربازان خواست تا در مورد وضعیت در مسیرهای خرسون و زاپورژ نظر خود را ابراز کنند و معلومات خود را به اشتراک بگذارند.
دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری گفت: "رئیس دولت یک پرتره را به آنها اهدا کرد، همانطور که پوتین تاکید کرد متعلق به "یکی از موفق ترین وزرای دفاع امپراتوری روسیه" بوده است.
کرملین گفت که ولادیمیر پوتین همچنین از قرارگاه گارد ملی وستوک در جمهوری خلق لوگانسک بازدید کرد و در آنجا گزارش هایی از دگر جنرال لاپین و دیگر افسران ارشد در مورد وضعیت در این جهت دریافت کرد.
دفتر مطبوعاتی ریاست کرملین تصریح کرد که سفرهای کاری ولادیمیر پوتین به قرارگاه نیروهای گروه دنپر در جهت خرسون و به قرارگاه گارد ملی وستوک در جمهوری خلق لوگانسک از قبل طرح نشده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала