وزیر دفاع آلمان حمله نیروهای مسلح اوکراین به خاک روسیه را "عادی" دانست

© AP Photo / Martin MeissnerМинистр обороны Германии Борис Писториус на танке Leopard 2 во время презентации в Аугустдорфе
Министр обороны Германии Борис Писториус на танке Leopard 2 во время презентации в Аугустдорфе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2023
عضو شوید
پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان، عملیات نیروهای مسلح اوکراین در روسیه را عادی خواند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ می نویسد بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان، حملات محدود طیاره بدون سرنشین به خاک روسیه را تاکتیکی قابل قبول خواند.
با وجود این واقعیت که غیرنظامیان روسی در حال تبدیل شدن به هدف حملات توسط نیروهای مسلح اوکراین هستند، وزیر گفت: "تا زمانی که حمله ای به شهرها، غیرنظامیان و مناطق غیرنظامی صورت نگیرد، این باید به عنوان یک ضرورت پذیرفته شود. نه برای لذت بردن، بطور مثال برای قطع مسیرهای عرضه مهمات"
رئیس وزارت دفاع ادامه داد: "هنگام تصمیم گیری در مورد تامین تسلیحات به کیف، غرب باید به یاد داشته باشد که درگیری چگونه به راه افتاده است."
او توضیح داد: "اگر اوکراین انواع خاصی از بمب‌ها را درخواست می‌کند که در سراسر جهان ممنوع شده‌اند، پس باید نه گفت.
اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2023
کیف قصد داشت در سوریه قوای روسیه را مورد هدف قرار دهد
به گزارش رویترز، در ماه مارچ، اوکراین از ایالات متحده برای مهمات خوشه‌ای MK-20 درخواست کرد که کیف می‌خواهد بخش‌هایی از آن را از هواپیماهای بدون سرنشین پرتاب کند.
گفته میشود نشست جدید گروه متحد برای حمایت از اوکراین روز جمعه در پایگاه هوایی رامشتاین امریکا در آلمان برگزار می شود. شرکت کنندگان در نشست درباره حمایت نظامی بیشتر از اوکراین بحث خواهند کرد.
قابل ذکر است که نیروهای نظامی تقریباً به طور مداوم مناطق مرزی روسیه را مورد شلیک قرار می دهند: از هواپیماهای بدون سرنشین حمله می کنند و خرابکاری را ترتیب می دهند. هدف بخش های مسکونی است. این حملات منجر به مرگ و زخمی غیرنظامی ها می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала