دبیر کل ناتو در مورد ضد حمله اوکراین ابراز نظر کرد

© AFP 2023 / John ThysГенеральный секретарь НАТО Йенс Столтенберг
Генеральный секретарь НАТО Йенс Столтенберг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2023
عضو شوید
استولتنبرگ دبیرکل ناتو نسبت به موفقیت در ضد حمله آتی نیروهای مسلح اوکراین ابراز اطمینان کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو در مصاحبه با ولت گفت: اوکراین زمانی می تواند در یک ضد حمله موفق شود که زمان مناسب را بیابد.
روز جمعه، نشست گروه تماس در مورد اوکراین در پایگاه هوایی آمریکا رامشتاین برگزار شد که در آن کمک های نظامی بیشتر به کیف مورد بحث قرار گرفت.
او می‌گوید: "من قویاً معتقدم که وقتی اوکراین زمان مناسبی را برای یک ضد حمله با آزادسازی مناطق بیشتر ببیند، می‌تواند پیروز شود."
او معتقد است که حمایت نظامی "باور نکردنی" غرب می تواند به کی‌یف کمک کند.
او گفت: "ما سلاح های توپخانه، سیستم های دفاع هوایی بیشتر، خودروهای جنگی پیاده نظام، تانک ها را تامین کردیم. و آلمان کشور پیشرو در این حمایت بود."
دنیس شمیحال، نخست وزیر اوکراین در اوایل آپریل گفت که حمله متقابل اوکراین ممکن است در تابستان آغاز شود. بر اساس اسناد محرمانه پنتاگون که فاش شده است، تعداد تانک های غربی و سایر تسلیحات که اوکراین در اختیار دارد به نیروهای مسلح اوکراین اجازه اجرای آن را نمی دهد.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه، در توضیح این حادثه گفت که مسکو در مورد دخالت مستقیم یا غیرمستقیم ایالات متحده و شرکا در درگیری‌های کنونی تردیدی ندارد. پیش از این، وی همچنین خاطرنشان کرد که هرگونه اظهاراتی در مورد ضد حمله قریب الوقوع ارتش اوکراین به دقت رصد می شود و هنگام برنامه ریزی عملیات ویژه مورد توجه قرار می گیرد.
پایگاه هوایی ناتو رامشتاین در آلمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2023
نشست فرمت رامشتاین در مورد اوکراین چیست؟
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала