مدودف: وزرای امور خارجه گروه هفت بی‌حیا و دروغگو هستند

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель "Единой России", заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев
Председатель Единой России, заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2023
عضو شوید
معاون رئیس شورای امنیت روسیه میگوید وزرای امور خارجه گروه هفت لعنتی و دروغگو هستند، آنها سلاح هستوی استفاده ميکنند، اما توبه نمی‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه، وزرای امور خارجه گروه هفت را لعنتی و دروغگو خواند، که از روسیه خواستند تائید ناپذیری جنگ هستوی را تایید کنند.
این آن موجود عجیب (بلینکن) نسخه ای را منتشر کرد که نابودی هیروشیما و ناگاساکی نشانی از رنج بی‌اندازه بشر است.
مدودف گفت: "آنها لعنتی و دروغگو هستند، آنها سلاح هستوی استفاده ميکنند، اما توبه نمی‌کنند. آنها بی نهایت ریاکاری می کنند و به خود و دیگران دروغ می گویند، اما می گویند که کشور ما در حال انتشار "اطلاعات نادرست" در مورد اوکراین است. آنها از روسیه می خواهند که نوعی تضمین در مورد سلاح های هستوی به آنها بدهد، اما در واقع آنها به یک درگیری هستوی آینده بین کشور ما و ناتو اشاره می کنند."
G7 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2023
جاپان خواستار تعامل "مستقیم" با طالبان در نشست جی 7 شد
وی در ادامه افزود: "همه اینها در جاپان اتفاق می افتد. جایی که صدها هزار نفر در اثر بمباران هستوی جان خود را از دست دادند. کشوری که رهبری آن اساساً بر مزار هموطنان کشته شده توسط امریکایی ها تف می کند. چه شرم آور!"
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала