اسلوتسکی: نامزدی بایدن می تواند به امنیت انرژی اتحادیه اروپا ضربه بزند

© AP Photo / Michal DyjukПрезидент США Джо Байден выступает с речью в Варшаве
Президент США Джо Байден выступает с речью в Варшаве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2023
عضو شوید
اسلوتسکی: نامزدی بایدن برای دور دوم ریاست جمهوری می تواند به امنیت انرژی اروپا ضربه بزند.
به گزارش اسپوتنیک، لئونید اسلوتسکی، رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای دولتی، گفت تصمیم جو بایدن برای نامزدی برای دومین دوره ریاست‌جمهوری ایالات متحده می‌تواند به امنیت انرژی اروپا آسیب برساند.
وی در کانال تلگرامی خود نوشت: "ایالات متحده به عنوان یک فروشنده مواد مخدر، اروپا را به چال نبود امنیت انرژی انداخت و اکنون "شکست" منتفی نیست. تصمیم بایدن برای نامزدی برای دور دوم ریاست جمهوری می تواند اول از همه به امتحان جدی مسائل امنیت انرژی برای اروپایی ها تبدیل شود.
به گفته این نماینده مجلس، اروپایی‌ها امروز باید بررسی کنند که آیا امریکا به همان میزان ال‌ان‌جی عرضه خواهد کرد یا خیر. بنابراین، او همچنین حمله تروریستی در نورد استریم را یادآور شد که "در واقع جهان قدیم را مجبور کرد تا منابع انرژی آمریکا را 30 تا 50 درصد گران تر از قبل از شرکت های روسی خریداری کند." او اضافه می کند که اکنون وضعیتی در حال ظهور است که امنیت انرژی اروپا "به چرخه انتخابات ایالات متحده گره خورده است."
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2023
زاخارووا تلاش های امریکا برای کنترل صادرات از طریق "اجلاس سران برای دموکراسی" را جنون دانست
اسلوتسکی گفت: "هیچ کس بایدن و تیمش را که به دنبال یک دوره جدید ریاست جمهوری هستند، از کاهش حجم صادرات به نفع رأی دهندگانشان باز نمی دارد".
انتخابات بعدی ریاست جمهوری امریکا قرار است در سال 2024 برگزار شود. بایدن اعلام کرد که قصد دارد نامزد شود، اما هنوز رسما نامزد نشده است. در عین حال، جیل بایدن، بانوی اول ایالات متحده، پیشتر تاکید کرده بود که سخنان همسرش در مورد قصدش برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را باور کند و ابراز اطمینان کرد که همسرش برای دومین بار در سال 2024 نامزد خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала