متحدان کی‌یف به ضد حمله موفق نیروهای مسلح اوکراین امیدی ندارند

© AFP 2023 / YASUYOSHI CHIBAСпециальная военная операции России по защите Донбасса
Специальная военная операции России по защите Донбасса - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2023
عضو شوید
رسانه ها: متحدان اوکراین در اتحادیه اروپا انتظار پیشرفتی از ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین در سال 2023 ندارند.
رسانه ها به نقل از یک مقام اتحادیه اروپا گزارش می دهد که متحدان اروپایی انتظار پیشرفت قابل توجهی از حمله احتمالی متقابل توسط نیروهای اوکراینی ندارند.
برخی از متحدان اروپایی اوکراین به طور فزاینده‌ای بدبین هستند که نیروهای مسلح این کشور بتوانند در سال جاری به موفقیتی قاطع دست یابند، زیرا نیروهای دفاعی روسیه پیش از حمله قریب‌الوقوع، حفاری کرده‌اند.
در اتحادیه اروپا پیشروی نیروهای مسلح اوکراین در حدود 30 کیلومتر به جلو را واقع بینانه میدانند، آنها می گویند، باید به آماده ترین توپخانه اوکراینی اجازه دهد تا به خطوط تدارکات روسیه برسد و شرایطی را برای سنگین تر در سال 2024 ایجاد کند."
علاوه بر این، اروپا در مورد برنامه های اوکراین برای تصرف ملیتوپل به منظور تقسیم مواضع نیروهای روسی به دید تردید دیده است.
Заседание Совета Федерации РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2023
زمان احتمالی حمله اوکراین مشخص شد
در این جمع بندی آمده است: "روی و روحیه مقامات غربی به شدت با آنچه در پایان سال 2022 بود متفاوت است."
پس از انتشار اسناد محرمانه افشا شده پنتاگون که وضعیت واقعی نیروهای مسلح اوکراین را توصیف می کند و همچنین برنامه های ناتو برای تقویت آنها، روحیه خوش بینانه کشورهای غربی در مورد آینده اوکراین تغییر کرده است.
دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه، در توضیح این حادثه گفت که مسکو در مورد دخالت مستقیم یا غیرمستقیم ایالات متحده و شرکا در درگیری‌های کنونی تردیدی ندارد. پیش از این، وی همچنین خاطرنشان کرد که هرگونه اظهاراتی در مورد ضد حمله قریب الوقوع ارتش اوکراین به دقت رصد می شود و هنگام برنامه ریزی عملیات ویژه مورد توجه قرار می گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала