زمان احتمالی حمله اوکراین مشخص شد

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر Заседание Совета Федерации РФ
Заседание Совета Федерации РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2023
عضو شوید
شورای فدراسیون پیش‌بینی کرد که کی‌یف چه زمانی می‌تواند حمله کند.
به گزارش اسپوتنیک، سناتور بوندارف گفت که نیروهای مسلح اوکراین می توانند در بازه زمانی مه تا اکتوبر حمله کنند.
ویکتور بوندارف، رئیس کمیته دفاعی شورای فدراسیون معتقد است که سربازان اوکراینی می توانند تهاجم خود را بین ماه های مه و اکتوبر افزایش دهند، در حالی که تجهیزات غربی آنها می تواند حداقل به نحوی موثر باشد.
به گفته این سناتور که در کانال تلگرامی خود بیان کرده است، نگرش منتظرانه نیروهای اوکراینی "به این دلیل است که تجهیزات نظامی غربی برای جنگ در شرایطی که برای خود در هنگام آب شدن آب "ناراحت کننده" است سازگار نیستند. "
این سیاستمدار افزود: "این نشان می‌دهد که اوکراینی‌ها تلاش خواهند کرد تهاجم را در دوره می تا اکتوبر تشدید کنند، در حالی که تجهیزات آنها می‌تواند حداقل به نحوی مؤثر باشد".
ما برای هر گونه چالشی از سوی دشمن آماده هستیم، مرعوب نخواهیم شد و مجبور نخواهیم شد وارد دنیایی شویم که بر اساس شرایط اوکراین برای روسیه سودمند نیست (که متولیان غربی آن امیدوارند). دشمن شکست خواهد خورد، ما شکست خواهیم داد. برنده شوید و ما شرایط صلح را به خاطر امنیت، شادی و سلامت هموطنان خود دیکته خواهیم کرد. این یکی از وظایف اصلی ارتش ما در حال حاضر است."
پیشتر در روز جمعه، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، احتمال آغاز یک حمله متقابل توسط نیروهای اوکراینی در هفته های آینده را رد نکرد.
قوای امریکا و اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2023
امریکا از حمله متقابل قریب الوقوع اوکراین خبر داد
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه گفت: اظهارات در مورد ضد حمله نظامیان اوکراینی به دقت توسط ارتش روسیه رصد می شود و هنگام برنامه ریزی برای عملیات نظامی ویژه در اوکراین مورد توجه قرار می گیرد.
روسیه از 24 فبروری 2022 عملیات ویژه نظامی را در اوکراین انجام داده است. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد زورگویی و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" خواند. به گفته رئیس جمهور، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала