احمد مسعود خواهان اتحاد مخالفان طالبان شد

© Photo / Ahmad Massoud FBاحمد مسعود
احمد مسعود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2023
عضو شوید
احمد مسعود: جریان‌های مخالف طالبان نیازی به اتحاد، همگرایی و هماهنگی هرچه بیشتر دارند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از صفحه توییتر جبهه مقاومت، در پیام تسلیت به مناسبت جان باختن فرماندهان جبهه در پنجشیر آمده است که برای مبارزه با طالبان جریان های مخالف طالبان باید با هم متحد شوند.
در زیر متن پیام را بخوانید:
رهبری جبهه مقاومت ملی در حالی که مراتب تسلیت خویش را به خانواده‌های این شهیدان بزرگوار، هم‌سنگران شان و همه مردم افغانستان ابراز می‌دارد، باور دارد که شهادت این یلان آزاده، مایه‌ی الهام و انگیزه به مردم افغانستان که از ظلم و استبداد طالبان* به ستوه آمده اند، خواهد بود و صف‌های مبارزه را فشرده‌تر خواهد ساخت.
شهادت این مبارزین قهرمان یک‌بار دیگر ضرورت ایجاد هماهنگی و وحدت عمل در میان تمام نیروهای مخالف طالبان* را برجسته ساخت. امیدواریم با تلاش‌های که در این راستا وجود دارد به زودی شاهد ایجاد یک چتر بزرگ برای انسجام و بسیج همه نیروهای ضد طالبان* باشیم.
اعلام موجودیت چریک های جبهه آزادی در فاریاب - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2023
جبهه آزادی: 30 جنگجوی گروه طالبان را کشتیم/ جان باختن اکمل امیر را تایید نمی کنیم
ما باور داریم که با وحدت و اتحاد همه ظرفیت‌های مخالف طالبان*، سرزمین خویش را از اشغال این گروه تروریست نجات خواهیم داد و پاس خون شهدا و حرمت اشک یتیمان این سرزمین را گرامی خواهیم داشت. از خداوند منان برای فرمانده اکمل امیر، فرمانده بصیراحمد اندرابی و یاران شهید شده‌ی شان طلب آمرزش می‌کنیم.
روان شان شاد و یاد شان گرامی باد! شهادت این عزیزان حالت سخت مردم ما و وضع امروز مملکت بار دیگر این را ثابت ساخت که تمام جریان‌های مخالف طالبان* نیازی به اتحاد، همگرایی و هماهنگی هرچه بیشتر دارند. با اتحاد و انسجام میتوانیم که این دشمن ستمکار و خونخوار را نابود بکنیم و انتقام خون شهیدان پاک ما را بگیریم.
طالبان - * این سازمان به دلیل فعالیت های تروریستی تحت تحریم های سازمان ملل است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала