غرب قصد دارد وضع امنیتی قفقاز روسیه را برهم بزند

© Sputnik / Alexey Nikolsky /  مراجعه به بانک تصاویر Секретарь Совета безопасности РФ Николай Патрушев на совещании президента РФ Владимира Путина с постоянными членами Совета безопасности РФ
Секретарь Совета безопасности РФ Николай Патрушев на совещании президента РФ Владимира Путина с постоянными членами Совета безопасности РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2023
عضو شوید
نیکولای پاتروشف، منشی شورای امنیت فدراسیون روسیه گفت که آنگلوساکسون ها و سرسپردگان آنها در پی گسترش فراخوان ها برای شورش و حملات تروریستی در قفقاز شمالی هستند.
به گزارش اسپوتنیک، نیکولای پاتروشف، منشی شورای امنیت فدراسیون روسیه گفت که آنگلوساکسون ها و سرسپردگان آنها در پی گسترش فراخوان ها برای شورش و حملات تروریستی در قفقاز شمالی هستند.
Секретарь Совета безопасности РФ Николай Патрушев. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2023
پاتروشف: روسیه در تلاش پیدا کردن بقایای پهپاد فروافتاده ای امریکا است
پاتروشف طی نشست امنیتی در منطقه فدرال قفقاز شمالی در نالچیک گفت: امروز برای تحریک مظاهر افراطی در قفقاز شمالی، فراخوانی برای شورش های دسته جمعی، اقدامات غیرقانونی، اقدامات تروریستی منتشر می شود. وی افزود: این فعالیت مخرب با هماهنگی و حمایت آنگلوساکسون ها و سرسپردگان آنها انجام می شود.
پاتروشف گفت: روسیه قبلاً با استفاده از چنین روش‌های مواجه شده است و به یاد می‌آورد که ساکنان قفقاز شمالی "زمانی که غرب با استفاده از سازمان‌های تروریستی بین‌المللی درگیری را در خاک کشور ما تحریک می‌کردند" تحمل می‌نمودند.
منشی شورای امنیت گفت: سپس با مشارکت فعال ساکنان قفقاز موفق شدیم قاطعانه فعالیت جنایتکارانه را که تمامیت ارضی روسیه را تهدید می کند متوقف کنیم و زندگی مسالمت آمیز را تضمین کنیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала