اتحادیه اروپا باید دارایی های مسدود شده روسیه را بازگرداند

اتحادیه
اتحادیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2023
عضو شوید
اتحادیه اروپا باید دارایی های مسدود شده بانک مرکزی روسیه را پس پایان درگیری بازگرداند.
به گزارش اسپوتنیک، دی ولت می نویسد، اتحادیه اروپا می خواهد از طریق بودجه مسدود شده روسیه به بازسازی اوکراین کمک کند اما نمی تواند این کار را انجام دهد.
در این مقاله آمده است: "بر اساس اسناد منتشر نشده، کمیسیون اروپا به این نتیجه می رسد که دارایی های مسدود شده نباید دست بخورند، زیرا زمانی که درگیری به پایان می رسد باید به روسیه برگردانده شوند".
خاطرنشان می شود که با ناتوانی در یافتن حجم آنها یک مشکل جداگانه ایجاد می شود. و حتی اگر دارایی ها کشف و مسدود شوند، هیچ کس نمی تواند آنها را مصادره کند، زیرا باید ثابت شود که میلیاردرهای روسی مرتکب جرم شده اند. اتحادیه اروپا باید هر پرونده را به دادگاه ببرد که ممکن است سال ها طول بکشد.
Секретарь Совета безопасности РФ Николай Патрушев на совещании президента РФ Владимира Путина с постоянными членами Совета безопасности РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2023
غرب قصد دارد وضع امنیتی قفقاز روسیه را برهم بزند
دی ولت خاطرنشان می کند که برخی از کشورهای اتحادیه اروپا هنوز هم توانسته اند مبالغ زیادی را مسدود کنند، مانند بلجیم و لوکزامبورگ. اما برخی دیگر پیشرفت اندکی کرده اند یا اصلاً پیشرفت نکرده اند. مالتا تنها 222،470 یورو متعلق به شهروندان روسیه و یونان 212،201 یورو را مسدود کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала