علت به تعویق افتادن ضدحمله کی‌یف معلوم شد

© AP Photo / Evgeniy MaloletkaУкраинские солдаты в Авдеевке
Украинские солдаты в Авдеевке  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2023
عضو شوید
واشنگتن پست: حمله کی‌یف برای بهار برنامه ریزی شده بود به دلیل آب و هوا و کمبود مهمات به تعویق افتاد.
به گزارش اسپوتنیک، واشنگتن پست می نویسد، ضدحمله اوکراینی که برای بهار برنامه ریزی شده بود، به دلیل آب و هوا، کندی تدارکات تجهیزات و کمبود مهمات به تعویق افتاده است.

این نشریه می گوید: "حمله بهاری مورد انتظار به عنوان فرصتی تعیین کننده برای اوکراین بخاطر بازپس گیری قلمرو طراحی شده بود اما عملیات به دلیل آب و هوا، تحویل بطی تجهیزات و کمبود مهمات به تعویق افتاد".

همانطور که اشاره شد، همه موارد فوق ترس از ایجاد "بن بست" را افزایش داده است.
از جمله، همانطور که اشاره شد، وضعیت در ارتباط با اسناد محرمانه پنتاگون که به این شبکه درز کرده است، پیچیده‌تر شده است، که از جمله حاوی اطلاعاتی درباره وضعیت نیروهای اوکراینی و توانایی‌های آنها است. به گفته این نشریه، این می تواند فرماندهان اوکراینی را مجبور به تغییر برنامه های خود کند.
پیش از این، دنیس شمیحال، نخست وزیر اوکراین گفته بود که حمله متقابل اوکراین ممکن است در تابستان آغاز شود، کیف، در این زمینه، از سوی "دوستان و شرکای" غربی احساس فشار نمی کند. در اوایل آوریل، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، احتمال آغاز یک ضد حمله توسط نیروهای اوکراینی در هفته های آینده را رد نکرد. در همان زمان، الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین خاطرنشان کرد که می توان پس از پایان آب شدن هوا، یک ضد حمله را انتظار داشت و کی‌یف قصد دارد چندین ضربه وارد کند.
Украинские солдаты на своих позициях на линии фронта под Соледаром, Украина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوشیلین: غرب اوکراین را به ضد حمله تحریک می کند
پیش از این، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه گفته بود که اظهارات واشنگتن در مورد حمله قریب‌الوقوع ارتش اوکراین توسط ارتش روسیه به دقت رصد می‌شود و هنگام برنامه‌ریزی عملیات نظامی ویژه در اوکراین مورد توجه قرار می‌گیرد.
مشاور سرپرست دونتسک، یان گاگین، به نوبه خود اظهار داشت که اوکراین در حال حاضر ذخایر کافی در خط مقدم برای موفقیت در ضد حمله ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала