- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پوشیلین: غرب اوکراین را به ضد حمله تحریک می کند

© AP Photo / LibkosУкраинские солдаты на своих позициях на линии фронта под Соледаром, Украина
Украинские солдаты на своих позициях на линии фронта под Соледаром, Украина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2023
عضو شوید
پوشیلین سرپرست ریاست جمهوری دموکراتیک خلقت گفت که غرب اوکراین را برای انجام یک ضد حمله تحت فشار قرار می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس پوشیلین، سرپرست ریاست جمهوری خلق دونتسک، گفت که غرب اوکراین را برای شروع یک حمله متقابل تحت فشار قرار می دهد.
پوشیلین در شبکه تلویزیونی روسیا 24 گفت: ما می بینیم که غرب، به ویژه آمریکا، اکنون رژیم کی یف را با حمایت نظامی برای حمله متقابل تحت فشار قرار داده است.
به گفته وی، مقامات دونتسک در حال حاضر آماده سازی برای چنین ضد حمله ای را مشاهده می کنند، کی‌یف در حال انتقال ذخایر و تجهیزات اضافی به خط مقدم است.
او گفت: "البته آنها در حال آمادگی گرفتن هستند. البته ما شاهد انباشت، انتقال نوعی ذخایر از جمله ذخیره ای که در کشورهای اروپایی آموزش داده شده است. ما همچنین شاهد انتقال تجهیزات هستیم. اما آیا چنین خواهد شد. ضد حمله بزرگ، یا فقط تبلیغات است... البته، رهبری نظامی ما کنترل کامل اوضاع را در دست دارد و در حال ایجاد تدابیری است که حتی ممکن است برای جلوگیری از چنین تلاش‌هایی از سوی کی‌یف مؤثر باشد."
دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه روز جمعه در مصاحبه ای با رسانه های برجسته روسی از جمله اسپوتنیک، گفت که کی یف برای عملیات تهاجمی آماده می شود، روسیه از این موضوع آگاه است و ستاد کل روسیه نیز در جریان است.
仏・日首脳:停戦合意を遵守させなければならない - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
شهر مارینکا در یک قدمی آزادی کامل است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала