- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

شهر مارینکا در یک قدمی آزادی کامل است

© AP Photo / Evgeniy Maloletka仏・日首脳:停戦合意を遵守させなければならない
仏・日首脳:停戦合意を遵守させなければならない - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2023
عضو شوید
پوشیلین: در مارینکا، تا آزادسازی کامل شهر، تنها یک بخش در قسمت غربی وجود دارد.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس پوشیلین، سرپرست این جمهوری در کانال تلویزیونی "روسیا24" گفت: برای آزادسازی کامل مارینکا در جمهوری دموکراتیک خلق، فقط کنترل یک بخش در غرب شهر باقی مانده است.
او گفت: "در مورد مارینکا، نبردهای کاملاً شدید ادامه دارد، در قسمت غربی احتمالاً بخش کوچکی از مارینکا وجود دارد تا کاملاً بتوانیم بگوییم که مارینکا آزاد شده است."
پوشیلین در عین حال تاکید کرد که نیروهای اوکراینی همچنان "مقاومت" می کنند و به انتقال ذخایر ادامه می دهند.
رئیس موقت دونتسک همچنین خاطرنشان کرد که اکنون غرب به طور فعال کی‌یف را برای شروع یک ضد حمله تحت فشار قرار می دهد. به گفته وی، مقامات جمهوری در حال حاضر آماده سازی برای این اقدامات را مشاهده می کنند فرماندهی اوکراین در حال انتقال ذخایر و تجهیزات اضافی به خط تماس است.
مارینکا یکی از حومه شهر دونتسک است که در یک کیلومتری منطقه پتروفسکی پایتخت جمهوری خلق چین واقع شده است. مواضع مهم نیروهای مسلح اوکراین در آنجا واقع شده است، این یکی از نقاطی است که دونتسک به طور مرتب در معرض گلوله های توپخانه قرار می گیرد.
روسیه از 24 فبروری عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته رئیس جمهور، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند.
Специальная военная операции России по защите Донбасса - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
رسانه های اوکراینی: سربازان این کشور از جنگیدن امتناع می‌ورزند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала