- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

رسانه های اوکراینی: سربازان این کشور از جنگیدن امتناع می‌ورزند

© AFP 2023 / YASUYOSHI CHIBAСпециальная военная операции России по защите Донбасса
Специальная военная операции России по защите Донбасса - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2023
عضو شوید
نشریه "اِسترانا": بسیاری از سربازان اوکراینی از رفتن به خط مقدم سرباز می زنند و افسران این مشکل را پنهان می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه آنلاین اوکراینی Strana.ua گزارش داد که در میان سربازان اوکراینی تعداد نسبتاً زیادی از سربازانی که از جنگیدن امتناع می کنند، وجود دارند که نمی‌خواهند به خط مقدم بروند، افسران از ترس تحریم‌ها مشکل را پنهان می‌کنند.
در وب سایت این نشریه آمده است که سربازان، بریدمن ها و افسران، که روزنامه نگاران نشریه با آنها صحبت کردند، همچنین در مورد تعداد نسبتاً زیادی از سربازان (سربازانی که از رفتن به خط مقدم سرباز می زنند) صحبت می کنند، حتی با وجود قانون اخیراً در مورد مسئولیت امتناع از پیروی از دستورات فرماندهان لازم الاجرا شده است. "
در عین حال، این نشریه خاطرنشان می کند که فرماندهان به دلیل ترس از مواجهه با مشکلات به دلیل کار نامطلوب با پرسنل، علاقه ای به نوشتن گزارش به سرویس اجرای قانون ارتش در مورد سربازان ندارند، که نشان دهنده ناسازگاری یک فرمانده با موقعیت وی است.
Стрельбы самоходных артиллерийских установок 2С5 Гиацинт во время межвидовых тактических учений 5-й общевойсковой армии Восточного военного округа в Приморском крае, 2016 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه پناهگاه پهپادهای نیروهای مسلح اوکراین را منهدم کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала