زاخارووا دلیل احتمالی افشای اسناد پنتاگون را نام برد

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2023
عضو شوید
زاخارووا: نشت مواد پنتاگون با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده مرتبط است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه در رادیو اسپوتنیک گفت: افشای اطلاعات محرمانه پنتاگون ممکن است مربوط به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 باشد، در این دوره می توان انتظارات زیادی داشت.
زاخاروا با اشاره به اشعارتیوتچف گفت: یکی از معروف‌ترین اشعار خارق العاده تیوتچف می گوید: "پائیز کوتاه و شگفت انگیز است" در زندگی سیاسی آمریکا، دوره پیش از انتخابات ممکن است زمان خیلی کوتاه، اما ظاهراً شگفت‌انگیز نباشد.
زاخارووا افزود: آنها وارد این زمان شدند. این زمان انتخابات است، چیزهای شگفت انگیز زیادی وجود خواهد داشت، اما نه به معنای خوب کلمه، بلکه در این زمان، زمانی که نوعی فریب وجود دارد و کاملاً غیرعادی و غیرعادی خواهد بود.
پیش از این رسانه ها نوشته بودند که پنتاگون در حال بررسی درز مطالبی در شبکه اجتماعی است که وضعیت نظامیان اوکراینی و برنامه های آمریکا و ناتو برای تقویت آنها را توصیف می کند. نیویورک تایمز خاطرنشان کرد که اسناد مربوط به اوایل ماه مارچ ظاهراً در "کانال های تلگرامی طرفدار دولت روسیه" توزیع شده است. ادعا شده است که بیش از 100 سند می تواند در اینترنت دریافت شود، خسارت ناشی از آنچه اتفاق افتاده است قابل توجه تخمین زده می شود. پنتاگون به اسپوتنیک گفت که آنها در حال مطالعه اطلاعات در مورد درز اطلاعات هستند. دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، در پاسخ به سوالی درباره افشای این درز، گفت: فدراسیون روسیه هیچ شکی ندارد که ایالات متحده و ناتو به طور مستقیم یا غیرمستقیم در درگیری دخالت داشته اند.
Заместитель министра иностранных дел РФ Сергей Рябков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2023
ریابکوف: امکان جعلی بودن اسناد افشا شده امریکا وجود دارد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала