ریابکوف: امکان جعلی بودن اسناد افشا شده امریکا وجود دارد

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Заместитель министра иностранных дел РФ Сергей Рябков
Заместитель министра иностранных дел РФ Сергей Рябков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2023
عضو شوید
سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه اذعان داشت که افشای اسناد محرمانه امریکایی می تواند جعلی و انتشار عمدی با هدف گمراه کردن فدراسیون روسیه باشد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه اذعان داشت که افشای اسناد محرمانه امریکایی می تواند جعلی و پر کردن عمدی با هدف گمراه کردن فدراسیون روسیه باشد.
وی روز چهارشنبه در پاسخ به سوالی به خبرنگاران گفت: "ما موضع نداریم، احتمالاً برای کسی جالب است که این اسناد را ببیند، اگر اصلا اسناد هستند، یا شاید جعلی است، شاید این یک انتشار هدفمند باشد."
معاون وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: "از آنجایی که امریکا طرف مناقشه است و در واقع جنگ هیبریدی را علیه ما به راه انداخته است، چنین ترفندهایی برای گمراه کردن دشمن یعنی فدراسیون روسیه امکان پذیر است. ریابکوف افزود: "من چیزی نمی گویم، فقط اعتراف می کنم که انواع سناریوها، مدل ها در اینجا کاملا قابل تصور است."
معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه نتیجه گیری میکند که "بنابراین، احتمالاً، کارشناسان بهتر می‌دانند که چگونه این می‌تواند با واقعیت مطابقت داشته باشد. قبلاً موقعیت‌هایی وجود داشته است که اسناد معتبر در دسترس عموم قرار می‌گرفت. "
پیشتر رسانه های امریکایی گزارش داده بودند که پنتاگون و وزارت دادگستری امریکا به دلیل افشای اسناد محرمانه مربوط به طرح های واشنگتن و ناتو برای آماده سازی نیروهای مسلح اوکراین برای یک حمله متقابل تحقیقاتی را آغاز کرده اند.
مطالب زیادی که اطلاعات مربوط به برنامه های تامین سلاح و تعداد نیروها را نشان می دهد، به ویژه در توییتر و تلگرام منتشر شد. در 7 آپریل، نیویورک تایمز گزارش داد که بخش جدیدی از اسناد سری امریکایی در مورد موضوعات اوکراینی در اینترنت ظاهر شد. به گفته این نشریه، مواد مربوط به خاورمیانه و چین نیز کشف شده است.
Иностранные наемники во Львове, Украина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2023
اکثر کماندوهای ناتو در اوکراین انگلیسی بودند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала