نقشه موذیانه امریکا علیه روسیه افشا شد

© AFP 2023 / Mandel NganLogo do FBI
Logo do FBI - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2023
عضو شوید
اف بی آی در تلاش است تا از طریق شبکه های اجتماعی روس ها را جذب کند.
به گزارش اسپوتنیک، فاکس نیوز گزارش داد اطلاعات امریکا از شبکه های اجتماعی برای استخدام روس ها برای جمع آوری اطلاعات استفاده می کند.
طبق گزارش رسانه ها، FBI از فبروری این کار را انجام داده است.
ویدئویی که در فیسبوک و توییتر منتشر شده است، صحنه هایی از پایتخت ایالات متحده و سفارت روسیه را نشان می دهد، با صدایی روسی زبان که به شنونده می گوید که FBI می تواند آینده آنها را تغییر دهد اگر آنها می توانند اطلاعات ایالات متحده را ارائه دهند: راوی می گوید FBI به دنبال جاسوسان، مهاجران و هر کسی است که اطلاعاتی در مورد مقابله با کرملین دارد.
کارشناسانی که با این شبکه تلویزیونی مصاحبه کردند در مورد چنین اظهاراتی مبهم بودند. ربکا کوفلر، افسر اطلاعاتی سابق دفتر اطلاعات دفاعی برای دکترین و استراتژی روسیه، گفت که کیفیت ویدیو بسیار مورد نظر است و این اعتبار FBI را تضعیف می کند.
اف‌بی‌آی به چند دلیل از این روش جدید استفاده می‌کند. اولاً، جذب ماموران روسی بسیار دشوار است. روسیه محیطی فوق‌العاده سنگین است زیرا سرویس‌های ضد جاسوسی آن از مؤثرترین و سخت‌گیرترین‌ها در جهان هستند. این کارشناس گفت: در دوران مدرن که جوانان دائماً در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند، تلاش می‌کند با جذب نامزدهای بالقوه بیشتر برای جاسوسی برای ایالات متحده، شبکه گسترده‌ای ایجاد کند و بازده بیشتری به دست آورد.
کوفلر همچنین برای مقامات اطلاعاتی ایالات متحده آرزوی موفقیت کرد، اما افزود که او به سختی به موفقیت ایده آنها اعتقاد دارد.
Биологическая опасность - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2023
سیاست امریکا: تاسیسات بیولوژیکی باید در بیرون از امریکا باشد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала