بلینکن با آتش بس در اوکراین مخالفت کرد

© Sputnik / Russian Foreign Ministry  /  مراجعه به بانک تصاویر Государственный секретарь США Энтони Блинкен принимает участие во встрече глав внешнеполитических ведомств в форматах Россия-АСЕАН
Государственный секретарь США Энтони Блинкен принимает участие во встрече глав внешнеполитических ведомств в форматах Россия-АСЕАН - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2023
عضو شوید
بلینکن وزیر امور خارجه امریکا با آتش بس میان روسیه و اوکراین مخالف است.
به گزارش اسپوتنیک، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه امریکا در مصاحبه با گروه رسانه ای فونک گفت: مقامات ایالات متحده فرصتی برای گفتگوهای آتش بس بین روسیه و اوکراین نمی بینند.
او گفت: "برای برخی، ایده آتش‌بس ممکن است وسوسه‌انگیز به نظر برسد، و من این را درک می‌کنم، اما اگر به مشروعیت بخشیدن به تصرف سرزمین‌های وسیع اوکراین توسط روسیه منجر شود، صلحی عادلانه و پایدار نخواهد بود".
بلینکن همچنین ابراز نگرانی کرد که گفته می شود مسکو می تواند از آتش بس برای سازماندهی مجدد نیروهای خود و انجام اقدامات تهاجمی پس از مدتی استفاده کند.
روسیه بارها اعلام کرده است که برای مذاکره با اوکراین آماده است، اما کی‌یف در سطح قانونگذاری آنها را ممنوع کرده است. ولادیمیر زلنسکی پیشتر در نشست گروه 20 گفته بود که "مینسک-3 وجود نخواهد داشت."
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری به ریانووستی گفت که چنین سخنانی "کاملاً تأیید کننده" موضع کی‌یف در مورد عدم تمایل به مذاکره است.
قوای امریکا و اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2023
امریکا از حمله متقابل قریب الوقوع اوکراین خبر داد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала