افسر سابق امريكايى: برملا شدن اسناد محرمانه پنتاگون تاثيرى بر درگيرى اوكراين نخواهد داشت

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر Вирус-вымогатель на экране ноутбука
Вирус-вымогатель на экране ноутбука - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2023
عضو شوید
اظهارات اسکات ريتر، در مورد دست به دست شدن اسناد های توجیهی ایالات متحده امریکا در رسانه‌های اجتماعی مختلف.
به گزارش اسپوتنیک، مجموعه‌ای از اسناد توجیهی که ظاهراً برای جنرال مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش تهیه شده بود، به دست رسانه‌های اجتماعی مختلف افتاده است.
اظهارات اسکات ريتر، افسر سابق نيروي دريايي امريکا و محقق تسلیحات کیمیاوی سازمان ملل در عراق در مورد برملا شدن اسناد توجیهی امریکا.
وی گفت: منشأ اطلاعات فاش شده مشخص نیست و در واقع دلیلی وجود دارد که باور کنیم برخی از معلومات برای کمک به شکل دادن به اذهان عمومی در مورد آمار تلفات روسیه و اوکراین دستکاری شده اند.
Сотрудники эскадрильи сетевых операций базы ВВС США Лекленд во время учений по отражению кибератак - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2023
مصاحبه جنرال متقاعد نیروهای هوایی ایالات متحده در مورد برملا شدن اسناد محرمانه پنتاگون
اگر منبع افشای اطلاعات در ارتش ایالات متحده بود، نشان می داد که عده ای مخالف حمله متقابل پیش رو هستند و معتقدند که به خطر انداختن اطلاعات حساس مربوط به آمادگی ها ممکن است به جلوگیری از این اقدام کمک کند. برخی دیگر ممکن است بر این باور باشند که رئیس ستاد مشترک ممکن است در دادن چراغ سبز به حمله بهاری اوکراین تردید داشته باشد و به دنبال انتشار مواد برای حمایت جنرال میلی باشد.
وی در اخیر افزود: نتیجه نهایی این است که افشای اسناد هیچ تأثیری بر وضعیت واقعی درگیری نخواهد داشت، و علاوه بر ایجاد هجوم اینترنتی برای چند روز، به همین ترتیب تأثیر حداقلی بر اذهان عمومی خواهد داشت. واقعیت این است که اوکراین در حال حاضر برای انجام یک حمله موفقیت آمیز که بتواند نیروهای روسی را از قلمروی که در حال حاضر در اختیار دارند رانده شود، به سختی تحت فشار است.هیچ افشای اینترنتی اسناد نمی تواند این را تغییر دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала