- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

تلفات اوکراین در صورت ضد حمله پیش بینی شد

© AP Photo / LIBKOSУкраинские военные с гаубицей M777. Архивное фото
Украинские военные с гаубицей M777. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2023
عضو شوید
گاگین مشاور پوشیلین: نیروهای مسلح اوکراین در همان ساعات اولیه ضد حمله متحمل خسارات عظیمی خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته یان گاگین، مشاور سرپرست دنیس پوشیلین، رئیس موقت دونتسک، نیروهای اوکراینی با یک ضد حمله احتمالی در همان ساعات اولیه متحمل خسارات عظیم خواهند شد.
گاگین در روی آنتن شبکه تلویزیونی "روسیه 1" گفت: "اوکراین اکنون برای یک ضد حمله آماده می شود. آنها این را اعلام می کنند و همه ما می دانیم که این اتفاق خواهد افتاد."
به گفته وی، واحدهایی برای چنین حمله ای قبلاً در اوکراین تشکیل شده اند. او گفت: "آن دسته از نظامیانی که در کشورهای اروپایی-متحدان ناتو آموزش دیده اند به آنها ملحق خواهند شد. ما باید درک کنیم که دشمن به اندازه کافی قوی و کاملا مصمم است."
در همان زمان، گاگین نشان داد که نیروهای روسیه "آماده هر سناریویی هستند". و نیروهای هوابرد ما آماده خواهند بود و سیستم‌های دفاع هوایی ما نیز آماده خواهند بود. بتوانیم به طور فعال از هواپیمای خود استفاده کنیم. این به سادگی بهترین ساعت نیروی هوافضای ما خواهد بود.
وی افزود که دشمن در همان ساعات اولیه متحمل خسارات عظیمی خواهد شد، به نظر من، و من فکر نمی کنم که بسیاری از آنها به حد بسیار بالایی برسند. یگان‌ها (آماده شده برای ضد حمله) عمدتاً در عقب، در غرب اوکراین در این لحظه مستقر هستند."
Заседание Совета Федерации РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2023
زمان احتمالی حمله اوکراین مشخص شد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала