سفیر روسیه در بلاروس: جنگ افزارهای هسته ای به مرزهای غربی اتحادیه جا به جا می شود

© Sputnik / Ekaterina ShtukinaПредседатель высшего совета партии "Единая Россия" Борис Грызлов
Председатель высшего совета партии Единая Россия Борис Грызлов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2023
عضو شوید
سفیر روسیه در بلاروس گفت، که جنگ افزارهای هسته ای به مرزهای غربی کشور اتحادیه جا به جا می شود.
به گزارش اسپوتنیک، بوریس گریزلوف سفیر روسیه در مینسک گفت: جنگ افزارهای هسته ای بلاروس به مرزهای غربی کشور اتحادیه جا به جا خواهد شد.
سفیر روسیه یادآور شد، که به گفته ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، تا اول جولای، یک مرکز ذخیره سازی برای جا به جایی جنگ افزارهای هسته ای تاکتیکی در بلاروس آماده خواهد شد.
Президент РФ Владимир Путин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2023
پوتین: کشورهای اتحادیه، لوکوموتیو یکپارچه سازی در اوراسیا است
این دیپلمات گفت: "این (جنگ افزارهای هسته ای) به مرزهای غربی کشور اتحادیه ما جا به جا می شود و امکان تضمین امنیت ما را افزایش می دهد.
وی همچنین با اشاره به اینکه در غرب سر و صدای زیادی در این زمینه ایجاد می شود، ابراز عقیده کرد، که این خوب است. به گفته سفیر، کشورهای خارجی در نهایت شروع به توجه به لزوم برابری مشخص کرده اند.
او گفت: "اگر درباره جا به جایی جنگ افزارهای هسته ای امریکا در کشورهای اروپایی (ایتالیا، بلجیم، هالند، آلمان، ترکیه) صحبت می کنیم، پس باید اقداماتی انجام دهیم که امنیت کشور اتحادیه ما را افزایش دهد.
یادآوری می کنیم، که پوتین هفته گذشته گفت، که مسکو و مینسک برای قرار دادن جنگ افزارهای هسته ای تاکتیکی در بلاروس به توافق رسیده اند. به گفته وی، ساخت جای ذخیره سازی این نوع جنگ افزار در خاک جمهوری در اول جولای به پایان می رسد. رئیس‌جمهور روسیه تاکید کرد، که روسیه تعهدات بین‌المللی را نقض نخواهد کرد و همان کاری را انجام خواهد داد که ایالات متحده در جریان دهه‌ها با جا به جایی جنگ افزارهای هسته‌ای تاکتیکی خود در اروپا انجام داده است. همانطور که دیمیتری پسکوف دبیر مطبوعاتی رئیس دولت روسیه خاطرنشان کرد، واکنش غرب بر برنامه های مسکو تأثیری نخواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала