پوتین: کشورهای اتحادیه، لوکوموتیو یکپارچه سازی در اوراسیا است

© Sputnik / Mikhail Metzel/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин
Президент РФ Владимир Путин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه کشورهای اتحادیه را لوکوموتیو یکپارچه سازی در فضای اوراسیا خواند.
به گزارش اسپوتنیک، تلگرام کرملین نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به مناسبت روز وحدت خلق های روسیه و بلاروس به شرکت کنندگان در نشست های رسمی شاد باد گفت و خاطرنشان کرد، که به لطف تلاش های مشترک، دولت اتحادیه لوکوموتیو یکپارچه سازی در فضای اوراسیا است.
پوتین پیشتر در پیامی به مناسبت روز وحدت خلق‌های روسیه و بلاروس به الکساندر لوکاشنکو، رهبر بلاروس تبریک گفت و خاطرنشان کرد، که علی‌رغم فشار تحریم‌ها، روسیه و بلاروس به طور موثر تلاش‌ها را در عرصه بین‌المللی هماهنگ می‌کنند.
در پیام تلگرامی کرملین آمده است: "دوستان عزیز! من صمیمانه روز وحدت مردم روسیه و بلاروس را به شما شاد باد می گویم، تعطیلی که نماد پیوندهای ناگسستنی دوستی برادرانه، ارزش های فرهنگی، معنوی و اخلاقی است که روس ها و بلاروس ها را متحد می کند. به لطف تلاش های مشترک ما، دولت اتحادیه لوکوموتیو فرآیندهای یکپارچه سازی در فضای اوراسیا است".
وی خاطرنشان کرد، که تاکنون تضمین کامل برابری حقوق شهروندان روسیه و بلاروس در زمینه های پزشکی و آموزشی، امنیت اجتماعی و بازنشستگی و همچنین در انتخاب محل سکونت و کار امکان پذیر شده است.
به گفته وی، برنامه های هماهنگ توسعه اقتصادی، علمی و فناوری به طور سیستماتیک اجرا می شود، تعاملات و همکاری های بین پارلمانی بین مناطق و شهرها در حال گسترش است.
رئیس جمهور روسیه، همچنین برای شرکت کنندگان در این نشست ها آرزوی موفقیت و بهترین ها کرد.
Президент Белоруссии Александр Лукашенко во время совместного заявления с президентом РФ Владимиром Путиным по итогам российско-белорусских переговоров - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2023
رئیس جمهور بلاروس؛ در صورت لزوم دست به عمل سلاح هستوی خواهیم زد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала