روس ها با خوشحالی منتظر چلنجر 2 بریتانیایی در اوکراین هستند

© Photo / Crown Copyright Танк Challenger 2 Британских Вооруженных сил
Танк Challenger 2 Британских Вооруженных сил - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2023
عضو شوید
روس ها خوشحال خواهند شد." انگلیسی ها توضیح دادند که چه چیزی در انتظار چلنجر 2 در اوکراین است".
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان دیلی میل خاطرنشان کردند که تانک های چلنجر 2 بریتانیا می تواند حمله متقابل قوای مسلح اوکراین علیه اردوی روسیه را رهبری کنند و اولین شکست تاریخ را متحمل شوند.
این نشریه پیشنهاد کرد که پس از اتمام آموزش نفتکش ها در بریتانیا، نیروهای مسلح اوکراین می توانند از تانک های چلنجر 2 انگلیس به عنوان سلاح اصلی تهاجمی استفاده کنند.
Британский танк Челленджер 2 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2023
نخست وزیر بریتانیا تصمیم گرفت 12 تانک چلنجر 2 را به کی یف منتقل کند
خوانندگان این پرتال در پاسخ خاطرنشان کردند که تانک انگلیسی اولین شکست خود را در خاک اوکراین متحمل خواهد شد.
لئو کوپیس نوشت: "روس‌ها خوشحال خواهند شد. آنها را یکی یکی خواهند گرفت و با هواپیماهای بدون سرنشین آنها را نابود خواهند کرد."
dqpinetree اظهار داشت: "این جالب خواهد بود، زیرا در تمام مدت استفاده از آن، حتی یک چلنجر توسط دشمن منهدم نشد. اما به زودی این تغییر خواهد کرد."
"یک هیولای بزرگ 75 تنی در زمین فوتبال مانند، حتی نمی تواند دور برود و به سوخت بسیار زیادی نیاز دارد. چه مشکلی ممکن است پیش بیاید؟" DettoFggz با تمسخر پرسید.
"لطفا از نقطه نظر منطق نگاه کنید. فقط به ما می گویند که روس ها و تانک های آنها در حال نابودی هستند و از این قبیل. و اوکراینی ها ضد گلوله هستند؟ چرا آنها به تانک های چلنجر و لئوپارد نیاز دارند؟ به ما نمی گویند. فلیکسیکو شکایت کرد که "اوکراینی ها تانک های خود را از دست داده اند. آنها فقط می گویند که مقدس هستند و دیدگاه های نئونازی آنها خاموش است."
Worktop خلاصه کرد: "آنها درظرف یک هفته نابود خواهند شد. تانک ها در برابر سلاح های مدرن بی فایده هستند."
مجله دیده بان نظامی امریکا گزارش داد که تانک های چلنجر 2 بریتانیا به دلیل کاستی های متعدد قادر به کمک قابل توجهی به ارتش اوکراین در میدان نبرد نیستند. اسکات ریتر، افسر اطلاعاتی بازنشسته USMC استدلال کرد که نیروهای مسلح اوکراین قادر به سازماندهی یک حمله متقابل موفق علیه قوای روسیه نیستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала