پنتاگون: کی‌یف توانایی دستیابی به اهداف در کوتاه‌مدت را ندارد

CC BY-SA 2.0 / Arlington County / Arlington County, as seen from the airنقاط ضعف در مجتمع صنایع نظامی آمریکا
نقاط ضعف در مجتمع صنایع نظامی آمریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2023
عضو شوید
جنرال میلی: بعید است که کیف در کوتاه مدت به اهداف نظامی خود دست یابد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، مارک میلی، بازگرداندن تمام مناطق توسط اوکراین را "یک کار نظامی بسیار دشوار" خواند که بعید است در کوتاه مدت حل شود.
او در جریان یک رویداد مجازی که به میزبانی دفاع وان برگزار شد، گفت: "من نمی گویم غیرممکن است. کار بسیار دشواری است و فکر نمی کنم امسال در کوتاه مدت امکان پذیر باشد."
مقامات اوکراینی بارها در مورد تمایل به بازپس گیری دونباس، کنترل کریدور زمینی به کریمه و بازگرداندن خود شبه جزیره، یعنی بازگرداندن مرزهای قبل از سال 2014 صحبت کرده اند.
میلی گفت: "این یک وظیفه نظامی بزرگ است. یک کار نظامی بسیار بسیار دشوار. ما در مورد چند صد هزار روس صحبت می کنیم که هنوز در بخش اشغالی اوکراین هستند."
او هفته گذشته اهداف ولودیمیر زلنسکی را "ماکسیمالیست" خواند و گفت که دستیابی به آنها از نظر نظامی بسیار دشوار است.
روزنامه آلمانی بیلد به نقل از یک مقام ناتو که نامش فاش نشد، قبلاً ادعا کرده بود که کی‌یف در حال تدارک یک حمله است که تمرکز اصلی آن لوهانسک و زاپوروژیا خواهد بود. روزنامه پولیتیکو پیشتر گزارش داده بود که ایالات متحده انتظار دارد حمله کیف تا ماه می آغاز شود.
همانطور که آپتی آلودینوف، فرمانده نیروهای ویژه آخمت که در منطقه عملیات ویژه عمل می کنند، قبلاً گفت، اگر کیف تصمیم به انجام یک ضد حمله بگیرد، این به "آواز قو آن تبدیل خواهد شد" زیرا نیروهای اوکراینی دیگر ذخیره نخواهند داشت.
روسیه در 24 فبروری 2022 عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد زورگویی و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیرملیتازه کردن و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
Chairman of the Joint Chiefs Gen. Mark Milley speaks during a ceremony at the National 9/11 Pentagon Memorial to honor the 184 people killed in the 2001 terrorist attack on the Pentagon, in Washington, Friday Sept. 11, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2023
جنرال ارشد امریکایی: چین، روسیه و ایران "مشکل سال‌های آینده" خواهند بود
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала