نامه سرگشاده به شولتس؛ جهان امروزی به صلح نیاز دارد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky  /  مراجعه به بانک تصاویر Кандидат в канцлеры Германии от СДПГ Олаф Шольц
Кандидат в канцлеры Германии от СДПГ Олаф Шольц - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2023
عضو شوید
بیش از 200 عضو حزب سوسیال دموکرات آلمان از شولتس خواستند در مذاکرات درباره اوکراین مشارکت کند.
به گزارش اسپوتنیک، یک نامه سرگشاده با فراخوان برای مذاکره در مورد اوکراین به اولاف شولتس، صدراعظم آلمان ارسال شد که توسط پسر صدراعظم سابق ویلی برانت، مورخ و سوسیال دموکرات پیتر برانت نوشته شد و سپس توسط 200 عضو حزب حاکم سوسیال دموکرات آلمان حمایت شد.
نامه ای که روز جمعه خطاب به شولتس منتشر شد، از لزوم ترویج گفتگوهای صلح صحبت می کند. نامه ای که توسط پیتر برانت، مورخ پسر برانت نوشته شده است، توسط گونتر ورهوگن، کمیسر سابق کارآفرینی و صنعت اروپا، نوربرت والتر-بورجانس رئیس سابق حزب سوسیال دموکرات آلمان و ولفگانگ تیرس رئیس سابق بوندستاگ و دیگران امضا شده است. این درخواست توسط بیش از 200 عضو دیگر حزب سوسیال دموکرات آلمان نیز امضا شد.
در این نامه با عنوان "ایجاد صلح" آمده است: "هر روز خطر تشدید جنگ رو به افزایش است. در اروپا سایه جنگ هستوی است. اما دنیا نباید به سمت جنگ بزرگ دیگری حرکت کند. جهان به صلح نیاز دارد"
Федеральный канцлер Германии Олаф Шольц покидает экстренное совещание после инцидента в Польше на Бали - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2023
شولتس مدت درگیری در اوکراین را پیش بینی کرد
نویسندگان این نامه اشاره می کنند که اکثر شهروندان آلمان از گسترش بی پایان "جریان خشونت" حمایت نمی کنند، و به جای تسلط نظامی، زبان دیپلماتیک و صلح لازم است.
نویسندگان این نامه تاکید می کنند: ما از صدراعظم می خواهیم به همراه فرانسه از حمایت برازیل، چین، هند و اندونزیا به عنوان میانجی برای آتش بس زودهنگام متحد شود.
تنها در این صورت، همانطور که در ادامه ذکر شد، فرصتی برای ایجاد یک ابتکار عمل صلح آمیز برای یک مفهوم مشترک صلح در اروپا وجود دارد.
در بخش از این نامه تاکید شده است: "صلح تنها بر اساس قوانین بین‌المللی و تنها با روسیه امکان‌پذیر است".
نویسندگان به سخنان ویلی براندت، صدراعظم سابق کشور اشاره می کنند که می گوید "وقتی که جریان دوباره سعی می کند مسیر اشتباهی را طی کند، باید در برابر آن بایستیم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала