شولتس مدت درگیری در اوکراین را پیش بینی کرد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Федеральный канцлер Германии Олаф Шольц покидает экстренное совещание после инцидента в Польше на Бали
Федеральный канцлер Германии Олаф Шольц покидает экстренное совещание после инцидента в Польше на Бали - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2023
عضو شوید
أولاف شولتس، صدراعظم آلمان، این احتمال را رد نکرد که درگیری در اوکراین تا سال 2027 ادامه یابد.
به گزارش اسپوتنیک، أولاف شولتس، صدراعظم آلمان گفت که درگیری در اوکراین ممکن است دو یا چهار سال طول بکشد که چالشی برای آلمان خواهد بود.
أولاف شولتس در کنفرانس فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ گفت: "ما هر کاری انجام خواهیم داد تا فرصت این را داشته باشیم تا زمانی که لازم است به حمایت کی‌یف ادامه دهیم. بالاخره ممکن است این جنگ دو، سه یا چهار سال طول بکشد که برای همه ما یک چالش خواهد بود."
آندری ملنیک، معاون وزیر امور خارجه اوکراین و سفیر سابق در برلین پس از صحبت رئیس جمهور آلمان، از سخنان شولتز حمایت نکرد و تأکید کرد که کیف چنین ارزیابی را تحمل نخواهد کرد.
Истребитель ВВС Южной Кореи F15K на военных учениях  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
قوای مسلح اوکراین از "بمب های هوشمند بال‌دار" امریکایی استفاده می‌کند
ملنیک که از طریق لینک ویدیویی به کنفرانس ملحق شد، گفت: "امیدواریم امسال به صلح دست یابیم. برای این منظور ما به حمایت زیادی از سوی متحدان خود نیاز داریم."
او افزود که اوکراین به دلیل خسارات سنگین نمی‌خواهد "برای مدت طولانی" در درگیری شرکت کند. ملنیک در این راستا از متفقین خود (ایالات متحده و آلمان) خواست تا تانک و طیاره های جنگی تهیه کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала