پوتین با یک تصمیم غرب را به رفیق نیمه راه اوکراین تبدیل کرد

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر Верховный главнокомандующий России Владимир Путин на Главном военно-морском параде по случаю Дня Военно-морского флота РФ
Верховный главнокомандующий России Владимир Путин на Главном военно-морском параде по случаю Дня Военно-морского флота РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2023
عضو شوید
سی ان ان: تصمیم پوتین در مورد سلاح هسته ای در بلاروس، غرب را از حضور در اوکراین منصرف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کیر گیلز کارشناس در مقاله ای برای CNN پیشنهاد کرد تصمیم ولادیمیر پوتین برای استقرار تسلیحات هسته ای تاکتیکی در بلاروس به جلوگیری از حمایت کامل غرب از اوکراین کمک کرد.
این مقاله‌نویس خاطرنشان کرد: "روسیه قبلاً از سلاح‌های هسته‌ای "استفاده" کرده است، این کار را با موفقیت انجام داده است، بدون اینکه آنها را به معنای واقعی کلمه پرتاب کند."
به گفته وی، رهبر روسیه با کمک این استدلال سنگین توانست مانع از "تا انتها رفتن" آمریکا و اتحادیه اروپا در موضوع تامین تجهیزات نظامی به کی‌یف شود.
در پایان هفته گذشته، رئیس دولت اعلام کرد که مسکو و مینسک برای استقرار سلاح های هسته ای تاکتیکی در بلاروس به توافق رسیده اند. به گفته وی، ساخت یک انبار ویژه برای این اهداف در خاک یک کشور متحد تا اول جولای به پایان می رسد.
پوتین یادآور شد که روسیه تعهدات بین‌المللی را نقض نمی‌کند، اما همان کاری را انجام می‌دهد که دهه‌هاست ایالات متحده با استقرار سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی خود در اروپا انجام می‌دهد.
Президент РФ Владимир Путин и президент Белоруссии Александр Лукашенко пожимают руки на совместном заявлении по итогам российско-белорусских переговоров - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2023
روسیه تسلیحات هستوی تاکتیکی را در بلاروس مستقر می کند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала