زلنسکی دروغ رئیس پنتاگون درباره آرتموفسک را فاش کرد

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Жилые дома, разрушенные в результате обстрелов в Артемовске
Жилые дома, разрушенные в результате обстрелов в Артемовске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2023
عضو شوید
رئیس جمهور اوکراین دروغ های رئیس پنتاگون و رسانه ها را درباره آرتموفسک فاش کرد.
به گزارش اسپوتنیک، آجامو باراکا، فعال حقوق بشر امریکایی در توییترش نوشت: "تصمیم ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین برای حفظ آرتموفسک به هر قیمتی، تز نادرست مبلغان غربی و لوید آستین، رئیس پنتاگون، مبنی بر اینکه این شهر هیچ اهمیت راهبردی ندارد، خط می زند".
Жилые дома, разрушенные в результате обстрелов в Артемовске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پذیرفتن موفقیت نسبی نیروهای مسلح روسیه در آرتموفسک از سوی ستاد کل نیروهای اوکراین
نامزد معاون پیشین ریاست جمهوری از حزب سبز مطرح کرد، که مبلغان دولتی که خود را به عنوان روزنامه نگار معرفی می کنند به ما می گویند، که باخموت ارزش راهبردی کمی دارد، اما به نظر می رسد زلنسکی بازیگر-رئیس جمهور غیر از این فکر می کند و برای حفظ او هزاران جان را فدا می کند.
لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده، در اوایل ماه مارچ گفت، که آرتموفسک، جایی که نبردهای سنگین در حال وقوع است، بیشتر از اهمیت نمادین برخوردار است تا راهبردی. همزمان، والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای اوکراینی، از ادامه عملیات دفاعی و تقویت بیشتر مواضع نیروهای مسلح اوکراین در روستا حمایت کرد.
یادآوری می کنیم، که آرتموفسک در شمال گورلوفکا قرار دارد. این یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین در دونباس است. بیش از شش ماه است که نبردهای شدید در خارج از شهر در جریان است، گروه اوکراینی در محاصره عملیاتی قرار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала