- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پذیرفتن موفقیت نسبی نیروهای مسلح روسیه در آرتموفسک از سوی ستاد کل نیروهای اوکراین

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Жилые дома, разрушенные в результате обстрелов в Артемовске
Жилые дома, разрушенные в результате обстрелов в Артемовске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2023
عضو شوید
ستاد کل نیروهای اوکراین موفقیت نسبی نیروهای مسلح روسیه را در نزدیکی آرتموفسک در جمهوری خلق دونتسک به رسمیت شناخت.
به گزارش اسپوتنیک، ستاد کل نیروهای اوکراینی "موفقیت جزئی" نیروهای مسلح روسیه را در نزدیکی آرتموفسک در جمهوری دموکراتیک دونتسک به رسمیت شناخت که از بیانیه ای عصر این وزارتخانه که روز چهارشنبه منتشر شد به دست می آید.
در بیانیه منتشر شده در صفحه فیس بوک این ستاد آمده است: "در جهت باخموت (نام اوکراینی برای آرتموفسک)، دشمن به عملیات تهاجمی شهر باخموت با موفقیت نسبی ادامه می دهد.
Вид на Артемовск, архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
آرتموفسک به محاصره کامل نیرو های روسی در آمد
آرتموفسک در شمال شهر بزرگ گورلووفکا واقع شده است. این یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین تجهیزات گروه نیروهای اوکراینی در دونباس است. بیش از شش ماه است که نبردهای شدید در خارج از شهر در جریان است، گروه اوکراینی در محاصره عملیاتی نیروهای روسیه قرار دارد.
همانطور که ولودیمیر زلنسکی پیش از این گفته بود، اگر نیروهای اوکراینی در آرتموفسک شکست بخورند، کیف به سرعت با فشار جامعه بین‌المللی مواجه خواهد شد و در داخل کشور به سمت سازش با روسیه سوق داده خواهد شد. دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل، در مصاحبه با ریانووستی خاطرنشان کرد، که خود اوکراین آرتموفسک را به نوعی نماد تبدیل کرده است که این اشتباه غم انگیز آن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала