پوتین: هیچ چیز پنهانی در همکاری روسیه و چین وجود ندارد

© Sputnik / Pavel Byrkin /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин и председатель КНР Си Цзиньпин на торжественном приеме в Грановитой палате Московского Кремля
Президент РФ Владимир Путин и председатель КНР Си Цзиньпин на торжественном приеме в Грановитой палате Московского Кремля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه درباره پیوندهای روسیه و چین گفت: هیچ چیز پنهانی در همکاری روسیه و چین وجود ندارد، این برخلاف اقدامات ایالات متحده در منطقه یک اتحاد نظامی نیست.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با پاول زاروبین در شبکه روسیا 24 گفت: "بلی، ما در زمینه همکاری های نظامی-فنی نیز همکاری داریم. ما آن را پنهان نمی کنیم. همه چیز ما شفاف است. هیچ چیز پنهانی در آنجا وجود ندارد".
درمسیر درست تاریخ؛ پوتین و شی جین پینگ بر سر چه موضوعاتی به توافق رسیدند؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2023
درمسیر درست تاریخ؛ پوتین و شی جین پینگ بر سر چه موضوعاتی به توافق رسیدند؟
پوتین خاطرنشان کرد، که روسیه و چین در حال برگزاری رزمایش هستند، اما فدراسیون روسیه نه تنها با چین، بلکه با دیگر کشورها نیز تمرین می کند.
رئیس جمهور روسیه گفت: "علیرغم رویدادهای دونباس، در زاپروژیا و خرسون، ما همچنان به کار خود ادامه می دهیم. همه ما ادامه می دهیم. همش شفافه اما این یک اتحاد نظامی نیست. و امریکا چه می کند؟ آنها بیشتر و بیشتر اتحادهای جدید ایجاد می کنند".
وی تاکید کرد، که این به تحلیلگران و دانشمندان علوم سیاسی غربی دلیل می دهد که بگویند، غرب در حال ایجاد محورهای جدید است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала