اتحادیه اروپا ممکن است کشورهای آسیای مرکزی را تحریم کند

© AP Photo / Virginia MayoФлаги ЕС у здания штаб-квартиры организации в Брюсселе
Флаги ЕС у здания штаб-квартиры организации в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2023
عضو شوید
تلگراف: اتحادیه اروپا در حال بررسی موضوع تحریم کشورهای آسیای مرکزی به دلیل کمک به روسیه است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه تلگراف به نقل از این سند می نویسد، اتحادیه اروپا ممکن است اقدامات محدودکننده ای علیه کشورهایی که گفته می شود به روسیه در دور زدن تحریم ها کمک می کنند، اعمال کند.

نمایندگان کشور های اروپایی در حال گفتگو در مورد طرح هایی برای اعمال تحریم های تجاری بر کشورهایی هستند که به مسکو در فرار از اقدامات تنبیهی کمک می کنند.

خاطرنشان می شود که نمایندگان اتحادیه اروپا افزایش عرضه کالاهایی با فناوری های دوگانه را به کشورهای آسیای مرکزی ثبت کردند. این امر به ویژه در مورد ماشین های لباسشویی و ماشین های دست دوم صدق می کند. همانطور که در مقاله ذکر شده است، بروکسل می ترسد که این فناوری ها وارد روسیه شوند.
به گفته این نشریه، اگر اتحادیه اروپا شواهدی مبنی بر صادرات مجدد بیابد، می تواند دسترسی هر ایالت، شرکت یا فرد را به بازار واحد خود محدود کند. با این حال، بروکسل همچنین قصد دارد با کشورهای آسیای مرکزی گفتگو کند تا آنها را در مورد عواقب کمک به دور زدن تحریم ها هشدار دهد.
Президент Франции Эммануэль Макрон во время саммита G7 в Круене, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2023
مکرون: رهبران اتحادیه اروپا به زلنسکی قول دادند که برای "شکست دادن" روسیه کمک کنند
غرب فشار تحریم ها را بر روسیه در ارتباط با عملیات نظامی روسیه در اوکراین افزایش داد، بسیاری از شرکت های اروپایی این کشور را ترک کردند. از فبروری سال گذشته، اتحادیه اروپا ده بسته تحریمی را علیه مسکو اعمال کرده است.
مقامات روسیه بارها اعلام کرده‌اند که این کشور با فشار تحریم‌هایی که غرب از چندین سال پیش شروع کرده و همچنان در حال افزایش است، مقابله خواهد کرد. مسکو خاطرنشان کرد که غرب شجاعت لازم برای اعتراف به شکست این سیاست را ندارد. در خود کشورهای غربی بیش از یک بار نظراتی شنیده شده است که تحریم های ضد روسیه بی اثر است و به کسانی که آن را معرفی کرده اند آسیب می رساند.
ولادیمیر پوتین خاطرنشان کرد: سیاست مهار و تضعیف روسیه استراتژی بلندمدت غرب است و تحریم ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است. به گفته وی، هدف اصلی غرب بدتر کردن زندگی میلیون ها انسان است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала