مدودف اوکراین را بخشی از روسیه دانست

© Sputnik / Алексей НикольскийЗаместитель председателя Совета безопасности России Дмитрий Медведев выступает на оперативном совещании президента РФ с постоянными членами Совета безопасности РФ (21 февраля 2022). Москвa
Заместитель председателя Совета безопасности России Дмитрий Медведев выступает на оперативном совещании президента РФ с постоянными членами Совета безопасности РФ (21 февраля 2022). Москвa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2023
عضو شوید
دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت فدراسیون روسیه اعلام کرده گفت که اوکراین بخشی از روسیه است، اما فدراسیون روسیه به دلایل جیوپلیتیکی و تاریخی برای مدت طولانی با این واقعیت کنار آمده و آنرا قبول کرد که این کشورها "در آپارتمان های مختلف" زندگی می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، وی طی مصاحبه طولانی با رسانه های مشهور روسیه افزود: "بر علاوه، اوکراین به طور عموم بخشی از روسیه است و باید صادقانه بگویم این کشور بخشی از روسیه است. اما به دلایل جیوپلیتیکی و به دلیل تاریخچه اتفاقات که رخ داد، ما این واقعیت را تحمل کردیم که در آپارتمان های مختلف برای مدتی زندگی می کنیم. ما مجبوریم این سرحدات ساختگی با سرزمین های را که همیشه جزئی از امپراتوری روسیه بوده و همه آنها غیر از برخی از سرزمین ها که در نتیجه جنگ جهانی دوم به ما رسیده اند، امپراتوری روسیه، در نظر بگیریم. بنابراین حتی در این سرزمین ها نیز جمعیت اصلی روسیه زندگی می کردند و همیشه بخشی از روسیه به معنی محدود کلمه بوده اند - روسیه بزرگ، نه روسیه کوچک."
Здание Международного уголовного суда в Гааге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2023
مدودف در مورد عواقب تصمیم دیوان بین المللی کیفری برای "دستگیری" پوتین هشدار داد
مدودف در حریان مصاحبه خاطرنشان کرد که تصور می کند کشورهای غربی میزان عزم روسیه برای آغاز عملیات ویژه نظامی در اوکراین را باور نکرده و نمی بینند، در نتیجه آنها اشتباه محاسباتی کردند.
مدودف اضافه کرد: "بنابراین، مذاکره با برخی کشورها، بلاک ها، جوامع کشورها بیهوده است - آنها فقط زبان زور را می دانند. فقط زبان زور!".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала