مدودف در مورد عواقب تصمیم دیوان بین المللی کیفری برای "دستگیری" پوتین هشدار داد

© Photo / HypergioЗдание Международного уголовного суда в Гааге
Здание Международного уголовного суда в Гааге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2023
عضو شوید
مدودف: عواقب حقوق بین الملل ناشی از تصمیم دیوان کیفری بین المللی در مورد پوتین بسیار وحشتناک خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت در کانال تلگرامی خود نوشت: تصمیم دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) که حکم بازداشت ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را صادر کرد، هیچ ارزش عملی ندارد و عواقب آن برای حقوق بین‌الملل وحشتناک خواهد بود.

در این پیام آمده است: واضح است که هیچ ارزش عملی در این حکم وجود ندارد، اما از یادآور می کنم که عواقب آن برای حقوق بین الملل بسیار وحشتناک خواهد بود. به هر حال، این فروپاشی پایه ها و اصول قانون است.

به گفته این سیاستمدار، اکنون "هیچ کس به هیچ نهاد بین المللی نمی رود" و همه بین خود مذاکره خواهند کرد.
مدودف افزود که قضات دیوان بین المللی کیفری، به نظر او، "بیهوده بزگنمایی شده."
Международный уголовный суд в Гааге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2023
کرملین: روسیه تصمیمات دادگاه بین المللی کیفری را به رسمیت نمی شناسد
"ببین، آنها می گویند، ما شجاع هستیم، ما جرات نکردیم دست خود را علیه بزرگترین قدرت هسته ای بلند کنیم. افسوس، آقایان، همه زیر راکت می روند. می توان استفاده هدفمند از اونیکس مافوق صوت از شمال از یک کشتی روسی به دادگاه لاهه تصور کرد."
همانطور که معاون رئیس شورای امنیت روسیه یادآور شد، "دادگاه فقط یک سازمان بین المللی بدبخت است و نه جمعیت یک کشور ناتو، و بنابراین جنگی آغاز نخواهد شد."
اتاق پیش از محاکمه دادگاه کیفری بین المللی (ICC) که روسیه صلاحیت آن را به رسمیت نمی شناسد، در 17 مارچ حکم بازداشت رئیس جمهور و بازرس کودکان ماریا لووا-بلوا را صادر کرد. آندری کلیشاس، رئیس کمیته قانون اساسی شورای فدراسیون گفت که این دستور هیچ دلیل و عواقب قانونی ندارد.
Заместитель председателя Совета безопасности России Дмитрий Медведев выступает на оперативном совещании президента РФ с постоянными членами Совета безопасности РФ (21 февраля 2022). Москвa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2023
مدودف: سند دیوان کیفری بین‌المللی در مورد "دستگیری" پوتین به درد کاغذ تشناب می‌خورد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала