صدیق افغان در مورد آتش زدن قرآن توسط اوکراینی‌ها: این نشاندهنده حماقت آنها است

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر قران شریف
قران شریف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2023
عضو شوید
دانشمند و بنیانگذار مرکز جهانی تحقیقات ریاضی فلسفی به آتش کشانیدن قران شریف، توسط اوکراینی‌ها واکنش نشان داد.
صدیق افغان، دانشمند و بنیانگذار مرکز جهانی تحقیقات ریاضی فلسفی در مصاحبه با اسپوتنیک در رابطه به سوختاندن قرآن کریم توسط نیروهای اوکراینی ابراز نظر نموده، گفت: "قرآن کتاب بزرگی است و مثل بحری است که به لق لق سگ مثل اوکراینی ها، مردار نمیشود".
به گفته وی، قرآن یگانه کتابی است که ۱۴ قرن حتی زیر و زبر اش تغییر نکرده، امپراطورها سقوط میکنند، اما قرآن در جایگاه اش است، یگانه کتابی است که ۳ میلیارد نسخه چاپ شده است، به ۱۶۵ لسان ترجمه شده است و آتش زدن قرآن توسط اوکراینی ها، حساسیت شان را با اوراق قرآن نشان میدهند، چون آتش زدن قرآن به معنی واقعی آن امکان پذیر نیست، قرآن کتاب بزرگی است که حتی اگر کاینات ختم شود، قرآن کریم ختم نمیشود. اوکراینی ها قرآن کریم را آتش نزده اند، آنها اوراق اش را آتش زده اند و حساسیت نشان داده اند، چون حتی اگر کاینات ختم شود، قرآن کریم ختم نمیشود. قرآن کریم تنها منحصر به مسلمانان نیست، یک کتاب علمی است. آقای افغان با اشاره به اینکه قرآن کریم یک کتاب علمی است و تنها منحصر به مسلمانان نیست، گفت: "قرآن کتابی است برای کل بشریت، همان عیسوی ها (اوکراینی ها) باید بدانند که در آن ۲۵ بار نام حضرت عیسی گرفته شده است و در آن به نام بی بی مریم یک سوریه است، این اقدام از حماقت آنها بوده است."
كتاب القرآن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2023
آتش زدن قرآن و اهداف استراتژیک پشت پرده آن
چندی پیش یک تعداد از نظامیان تندرو اوکراینی طی اقدامی تحریک آمیز، با انتشار فلم‌ها در شبکه‌های اجتماعی، اوراق قرآن را پاره کرده و آتش زدند.
سربازان اوکراینی به هنگام این اقدام از الفاظی توهین‌آمیز نسبت به قرآن استفاده می‌کنند و همزمان یکی از این افراد نیز اقدام به ریزه کردن چربی خوک بر روی این قرآن کریم می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала