ماتوینکو درباره ای انفجارهای نورد استریم: تجاوز به چنین پروژه ای بزرگی جنایت قرن است

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель Совета Федерации РФ Валентина Матвиенко
Председатель Совета Федерации РФ Валентина Матвиенко - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2023
عضو شوید
رئیس شورای فدراسیون روسیه گفت، که داستان انفجار در نورداستریم می تواند به دموکرات ها پیش از انتخابات امریکا آسیب برساند، چرا که تجاوز به چنین پروژه ای بزرگی جنایت قرن است.
به گزارش اسپوتنیک، والنتینا ماتوینکو، رئیس شورای فدراسیون روسیه، روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت، که وضعیت انفجار در نورد استریم می تواند به دموکرات ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری امریکا آسیب برساند، تجاوز به چنین پروژه بزرگی جنایت قرن است.
ماتوینکو گفت: "البته، ایالات متحده سر و صدا کرده است، زیرا اطلاعات به گونه ای است، از جمله اطلاعات یک روزنامه نگار امریکایی، که سروصدای اطلاعاتی می تواند به شدت به دموکرات ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آسیب برساند. این یک داستان بسیار جدی است، یک داستان آسان نیست، چون تجاوز به چنین پروژه زیرساختی بزرگ، دارایی خصوصی پنج شرکت اروپایی، خوب، این جنایت قرن است".
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2023
روسیه به دانمارک: خودداری دانمارک از دادن مجوز برای بررسی انفجارهای نورد استریم "فریبکاری" است
پیش از این، سیمور هرش، روزنامه‌نگار امریکایی برنده جایزه پولیتزر، مقاله‌ای پژوهشی منتشر کرد، که در آن دولت ایالات متحده و مقام های نارویژی را به خرابکاری سال گذشته در خطوط لوله‌ای که عرضه گاز از روسیه به آلمان و دیگر کشورهای اروپایی را متوقف کرد، متهم کرد.
یادآوری می کنیم، که انفجارهایی در 26 سپتامبر سال گذشته در دو خط لوله گاز از روسیه به اروپا - نورد استریم و نورد استریم 2 - رخ داد. آلمان، دانمارک و سویدن خرابکاری هدفمند را رد نکردند. اپراتور نورد استریم، نورد استریم AG، برآورد کرد که وضعیت اضطراری در خطوط لوله گاز بی سابقه بوده و تخمین زمان تعمیرات غیرممکن است. دادستانی کل روسیه پرونده ای را در مورد یک اقدام تروریستی بین المللی آغاز کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала