روسیه به دانمارک: خودداری دانمارک از دادن مجوز برای بررسی انفجارهای نورد استریم "فریبکاری" است

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2023
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه، خودداری دانمارک از دادن مجوز به مسکو برای بررسی درباره انفجارهای نورد استریم را یک "فریبکاری" ارزیابی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز پنجشنبه گفت: "مسکو خودداری کپنهاگ از اجازه روسیه به مشارکت در بررسی انفجارهای نورد استریم را یک "فریبکاری" و "کلاهبرداری" تلقی می کند.
زاخارووا گفت: "اینها کلاهبرداری هستند، یک کلاهبرداری کاملا واقعی، اینها حتی اهرام نیستند، بلکه یک جاذبه سه کوپه هستند که به نظر من مدت زیادی است که هیچ کس نمی خرد، آنها برای خودشان بازی می کنند، اما داستان با نورد استریم فکر می‌کنم، مانند بسیاری از داستان‌های دیگر که به یک دلیل ساده دفن و پاکسازی می‌کنند پایانی نخواهد داشت - پول کلانی در خطر است".
Место утечки на газопроводе Северный поток 1. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2023
دانمارک دسترسی روسیه به پژوهش های اضطراری در نورد استریم را رد کرد
پیش از این، لوکال دانمارک به نقل از لارس لوکه راسموسن، وزیر خارجه دانمارک گزارش داده بود، که کپنهاگ به مسکو اجازه نمی دهد در بررسی های خرابکاری در نورد استریم شرکت کند.
به گفته وی، در دانمارک، سویدن و آلمان، حاکمیت قانون رعایت می شود، بنابراین می توان به بررسی های آنها اعتماد کرد.
یادآوری می کنیم، که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفته بود، که روسیه به مقام های دانمارکی پیشنهاد تشکیل یک گروه بین المللی از کارشناسان و بررسی خطوط نورد استریم را داده بود، اما پاسخ مبهم دریافت کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала