رهبران کوریای جنوبی و جاپان خواهان کاهش اختلافات تاریخی دو کشور شدند

© AFP 2023 / Kazuhiro NogiНациональные флаги Японии и Южной Кореи
Национальные флаги Японии и Южной Кореи - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2023
عضو شوید
یون سوک یول می‌گوید که نیاز فراینده ای برای کوریای جنوبی و جاپان وجود دارد تا هم اکنون با یکدیگر همکاری کنند.
به گزارش اسپوتنیک، رهبران جاپان و کوریای جنوبی در نشست روز پنجشنبه وعده دادند که صفحه خصومت سال‌ها را ورق بزنند و تاریخ دشوار مشترک خود را کنار بگذارند و متعهد شدند برای مقابله با چالش‌های امنیتی منطقه با یکدیگر همکاری کنند.
نشست سران یون سوک یول از کوریای جنوبی و فومیو کیشیدا از جاپان در توکیو - اولین سفر رئیس جمهور کوریای جنوبی به جاپان در 12 سال گذشته - نشان می دهد که چگونه دو متحد ایالات متحده با پرتاب مکرر راکت های کوریای شمالی و نگرانی های فزاینده در مورد نقش اساسی چین در صحنه بین المللی نزدیک تر شده اند.
في هذه الصورة التي قدمتها وزارة الدفاع في كوريا الجنوبية، يتم إطلاق نظام صاروخي تكتيكي للجيش أو صاروخ ATACMS خلال مناورة عسكرية مشتركة بين الولايات المتحدة وكوريا الجنوبية في مكان غير معلوم في كوريا الجنوبية، 5 أكتوبر 2022. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2023
راکت جدید کوریای شمالی قابلیت هدف قرار دادن پایگاه نیروی دریایی امریکا در گوام را دارد
تنش بین این دو کشور مدت هاست که تلاش های ایالات متحده را برای ارائه یک جبهه متحد علیه چین و کوریای شمالی تضعیف کرده است.
آنها همچنین موافقت کردند که بازدیدهای منظم از کشورهای یکدیگر را احیا کنند و توافق کردند که گفتگوهای امنیتی دوجانبه را که از سال 2018 به حالت تعلیق درآمده بود، از سر بگیرند.
قابل یادآوری است که رام امانوئل، سفیر ایالات متحده در چاپان در توییتر خود نوشت: "امروز روز خوبی برای منافع مشترک، ارزش های مشترک و اهداف مشترک بود".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала