راکت جدید کوریای شمالی قابلیت هدف قرار دادن پایگاه نیروی دریایی امریکا در گوام را دارد

© AP Photo / South Korea Defense Ministryفي هذه الصورة التي قدمتها وزارة الدفاع في كوريا الجنوبية، يتم إطلاق نظام صاروخي تكتيكي للجيش أو صاروخ ATACMS خلال مناورة عسكرية مشتركة بين الولايات المتحدة وكوريا الجنوبية في مكان غير معلوم في كوريا الجنوبية، 5 أكتوبر 2022.
في هذه الصورة التي قدمتها وزارة الدفاع في كوريا الجنوبية، يتم إطلاق نظام صاروخي تكتيكي للجيش أو صاروخ ATACMS خلال مناورة عسكرية مشتركة بين الولايات المتحدة وكوريا الجنوبية في مكان غير معلوم في كوريا الجنوبية، 5 أكتوبر 2022. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2023
عضو شوید
راکت جدید کوریای شمالی می تواند به پایگاه نیروی دریایی امریکا در گوام برسد.
به گزارش اسپوتنیک، کارشناس مشهور نظامی (روسیه) الکسی. لئونکوف گفت: پرتاب راکت های راهبردی از زیردریایی کوریای شمالی حاکی از توانایی کوریای شمالی در هدف قرار دادن طیف گسترده ای از اهداف در منطقه است که اصلی ترین آنها پایگاه نیروی دریایی ایالات متحده در جزیره گوام است.
کوریای شمالی روز دوشنبه اعلام کرد که دو راکت کروز استراتژیک را از زیردریایی (قهرمان 24 آگوست) Hero of 24 August شلیک کرده است که حدود 1500 کیلومتر در امتداد یک مسیر 8 شکل پرواز کرده و با دقت به هدفی در دریای جاپان اصابت کرده است.
لئونکوف گفت: کوریای شمالی به توسعه برنامه راکتی هسته ای خود ادامه می دهد، این پرتاب نشان می دهد که پیونگ یانگ جزء دریایی خود را جدی گرفته است. برد این راکت ها به شما امکان می دهد اهداف زیادی را که در نزدیکی این کشور واقع شده اند مورد اصابت قرار دهید که اصلی ترین آنها جزیره گوام است که پایگاه اصلی نیروی دریایی امریکا در منطقه آسیا و اقیانوسیه بشمار می رود.
این کارشناس یادآور شد که یک سال پیش، کوریای شمالی یک دکترین هسته ای را تصویب کرد که امکان حمله پیشگیرانه را فراهم می کند. گفت‌وگوی آژانس در عین حال خاطرنشان کرد که این پرتاب‌ها برای جلوگیری از درگیری احتمالی با آمریکا و متحدانش در منطقه است و نه تحریک آن.
لئونکوف تاکید کرد: "آمریکایی ها فقط زمانی برای هر چیزی آماده هستند که کاملاً مطمئن باشند که ضربه نخواهند خورد، در غیر این صورت فوراً لفاظی خود را ضعیف می کنند. کیم جونگ اون این را درک می کند و واشنگتن را با چنین پرتاب هایی در وضعیت خوبی نگه می دارد."
أعلام كوريا الشمالية - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2023
کوریای شمالی امریکا را تهدید به "اقدامات متقابل سنگین" کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала